MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Ćakule

Matko, sad i nikad više-na nama je!

navijači
Foto: Facebook, D. Čabrijan

Rivijera News – Vedrom stranom Liburnije

Lešinarsko ponašanje na dnevnom je redu. Živimo u vremenu u kojem puno ljudi potaknutih vlastitim nezadovoljstvom žive sa životnim motom “neka je meni loše, ali neka je mome susjedu još gore”. Čemu vodi takvo ponašanje i jeli sve, baš sve izgubljeno?

Portali, a po novome i tiskani mediji žive od “klikova”. Svaki pregled nosi novac koji dolazi većinom od reklama koje su na tim stranicama postavljene. Što je pregleda više to je zarada veća.

Jeste li možda primijetili kako naslovi postaju sve bombastičniji i misteriozniji. Na Facebooku ćete često vidjeti stvari tipa: “Šokantne slike, pogledajte ljubičastog slona kako se sakriva iza tratinčice”, a kada otvorite link na slici u članku ćete vjerojatno vidjeti samo sliku tratinčice jer nitko nikada nije vidio slona koji se sakriva iza tog malenog cvijeta.

I dok su stvari tako bezazlene zakolutat ćete očima i zatvoriti taj članak. No što se dogodi kada takav način pokrene linč na pojedinca? Dogodi se Matko.

Nema potrebe previše objašnjavati tko je on i o čemu se tu točno radi. Svi mi možemo biti Matko. “Meni se tako nešto sigurno ne može dogoditi” reći će mnogi. I to je ispravno razmišljanje. Takve se stvari ne bi trebale događati.

No u svijetu likeova, klikova i društvenih mreža svi smo u opasnosti. Ne nasmijete li se klijentu s osmjehom pod dovoljno dobrim kutem usnica on na Facebooku može uslugu ocijeniti s jednom zvjezdicom i uništiti reputaciju koju ste mukotrpno gradili. I da, treba reći ako nešto ne valja, ali treba biti i objektivan. Lako je biti lav iza tastature, ali koliko je njih spremno negativnosti ispljunute na internetu reći i u živo?

Nedavno je puno portala izbacilo naslove: “Talijani s broda na Hvaru, otrovani su školjkama koje su jeli noć prije”. Što se na kraju uspostavilo? Da su otrovani plinom. Tko će odgovarati ugostitelju zbog takvih optužbi?

Stvari dosta ovise i o načinu na koji se prezentiraju. Napisati “Pogledajte ovu ružnu gusjenicu”, ili “Pogledajte budućeg leptira” nije isto. Pitanje je opet isto. No što se dogodi kada takav način pokrene linč na pojedinca? Odgovor je opet isti. Dogodi se Matko.

Vrijede li klikovi uništavanja života? Ne!

Vjerujete li svemu što mediji pišu? Uzimate li sve zdravo za gotovo? U ovome bi članku moglo pisati kako je danas u Opatiji netko pucao i ozlijedio dvoje ljudi. Na kraju bi se za koji dan uspostavilo da su pukli auspusi od dva motora te da su zasmetali senzibilnim ušima dvojice šetača.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Na čitatelju je da bira što će pročitati i kako će to interpretirati. Razvijanje vlastitog mišljenja je bitno. Ali prije nego što se to isto mišljenje ispljune i izbaci u svijet treba sagledati jesmo li u stanju i imamo li dovoljno informacija kako bi sve pravilno interpretirali i ocijenili.

Postaje evidentno kako su Matka osudili suci sa strogom privremenom odlukom, a onda mediji žedni i gladni klikova. Bombastični natpisi donijeli su im novac koji bi sada trebali uz kamate isplatiti Matku i njegovoj obitelji.

Lako je sada pisati kako je on nevin. Stvari treba gledati u natrag i analizirati tko je sve izbacio bombastičnu vijest o pretučenom pripadniku manjine te o tome kako ga je Škalamera doveo u predinfarktno stanje.

Jer ako takve vijesti plasiraju u javnost uništavajući tuđe živote, što onda rade s ostalim, svakodnevnim vijestima. Postaje evidentno da se iznose ne provjerene i opasne informacije zbog profita. Rijeka, okolica i Hrvatska su s prosvjedom dokazali da takve stvari nisu dopustive. No kako bi se postigao jak efekt i poslala snažna poruka, takve medije treba ignorirati.

Danas zarađuju na Matku, a na kome će sutra?

 

 

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top