MarketingMariner keramika
Priče iz daljine

Predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu WTM u Londonu

HTZ_stand_1

 

70 posto Britanaca u idućih šest mjeseci zainteresirano je za putovanja!

Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu World
Travel Market (WTM), jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se održava u Londonu
od 7. do 9. studenog. Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom
turizma i sporta Nikolinom Brnjac te direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, koji se već tijekom
prvog dana sajma susreo s predstavnicima važnih partnera kao što su easyJet, Jet2.com &
Jet2Holidays, SAGA, G2 i Expedia Group, a sastanak je održan i sa predstavnicima Britanskog
udruženja putničkih agencija (ABTA).
„Kada govorimo o turističkom sektoru na globalnoj razini, sajam WTM u Londonu predstavlja jedno
od najvažnijih mjesta susreta turističke ponude i potražnje. Stoga je i prisustvo Hrvatske na ovome
sajmu vrlo važno, posebice u kontekstu intenzivnih priprema za nadolazeću 2023. turističku godinu
koje su u punom jeku. Povratne informacije partnera su pozitivne, vrlo su zadovoljni ostvarenim
rezultatima kada su u pitanju paketi i ponude prema hrvatskim destinacijama te vjeruju u nastavak
pozitivnog trenda i daljnjeg oporavka tijekom iduće godine. U tom su nam kontekstu i najavljena
proširenja paket aranžmana, kao i uvođenja novih, odnosno daljnjeg jačanja postojećih aviolinija
koje imaju ključnu ulogu u realizaciji turističkog prometa s britanskog tržišta“, izjavio je direktor
Staničić.
O mogućnostima suradnje u promociji Hrvatske te provedbi zajedničkih projekata razgovaralo se
sa predstavnicima vodećih turističkih platformi i medija, kao što su Travel Zoo, Euronews i
National Geographic.

„Hrvatska se na vodećem turističkom sajmu WTM London prezentira kao cjelogodišnja i autentična
turistička destinacija raznolike kulturne, prirodne i gastronomske baštine. Dio je to aktivnosti
kojima se pripremamo za turističku 2023. godinu. Britansko tržište jedno je od naših važnih
emitivnih tržišta s kojeg smo do sada ostvarili gotovo 3,7 milijuna noćenja. Ovako dobrim
turističkim brojkama zasigurno je doprinio povratak aviolinija, kao i činjenica da za Britance
Hrvatska i dalje kotira kao destinacija sigurnog i ugodnog odmora. Prema posljednjem istraživanju
Europske putničke komisije čak 70 posto Britanaca u sljedećih šest mjeseci zainteresirano je za
putovanja, 55 posto želi putovati u neku od europskih zemalja što otvara dodatnu mogućnost za
Hrvatsku, koja je šesta na listi TOP 10 zemalja za putovanje Europljana“, poručila je ministrica
Brnjac.
Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu 2022.
godine s britanskog tržišta ostvareno oko 725 tisuća dolazaka i gotovo 3,7 milijuna noćenja što u

MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast veći od 200 posto, dok navedeno u odnosu na isto
razdoblje 2019. godine predstavlja 80 posto rezultata. Pritom su Britanci najviše noćenja ostvarili u
Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano po destinacijama
najpopularniji su Dubrovnik, Split, Konavle, Župa dubrovačka, Rovinj i Hvar.
Da bi maksimalno došli do izražaja i odradili kvalitetan nastup, hrvatska turistička ponuda se
predstavlja u sklopu atraktivno uređenog promotivnog štanda. Uz Hrvatsku turističku zajednicu,
koja je glavni izlagač i organizator nastupa, svoju ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavlja i
16 suizlagača među kojima su turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita,
Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika, a tu
su i NP Plitvička jezera, Croatia Airlines, Valamar, Maistra, HUP – Zagreb Hospitality, Aminess
Hotels & Campsites, Liburnia Hotels&Villas, I.D. Riva Tours GmbH, Uniline DMC, Perfecta travel i
Adriatic DMC.
Hrvatska delegacija će se tijekom sutrašnjeg, odnosno drugog dana sajma susresti s
predstavnicima TUI-ja, Road.Travela i British Airwaysa, s kojima će analizirati postignute rezultate
u ovoj godini te razgovarati o mogućnostima proširenja suradnje u idućoj godini, dok će se o novim
i potencijalnim projektnim suradnjama razgovarati s predstavnicima Lonley Planeta, Bloomberga,
Wanderlusta te Paramounta.

55555
MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

Zadnje novosti

To Top