MarketingMariner keramika
Đir

Kako prepoznati dobar restoran bilo gdje

restorani-terase.navis_-1024×539

Nekoliko natuknica za procjenu kvalitete restorana u kojem se nalazite

Profesionalni recenzenti restorana moraju obići desetke restorana godišnje. Bili Michelinovi inspektori ili neki od stotina S.Pellegrinovih ocjenjivača, oni su ti koji moraju prepoznavati i birati restorane koji će možda postati nove institucije. Uredništvo i suradnici portala Fine Dining Lovers podijelili su nekoliko savjeta tvrdih profesionalaca, koji će vam pomoći ne samo da prepoznate, nego i da dobijete stol u najboljem restoranu u kvartu, gdje god da se nađete u svijetu. Prenosimo

1. Tko rano rani

“Poranite,” pišu recenzenti, “Ništa nam nije draže nego viriti kroz kuhinjska vrata u restoranima u rano jutro, gledati kako sve vrvi životom i njuškati temeljce koji se krčkaju. Mjesta u kojima je već ujutro akcija, gdje se kuhaju temeljci, peče kruh i reže povrće, restorani su u kojima želite ručati i večerati. Oni koji se bude sat vremena prije servisa pa navrat nanos pripremaju i kuhaju jela, u pravilu treba izbjegavati.”

2. Prvi dojam je važan

Dobar restoran ima identitet. Čim uđete znate gdje ste, od imena do uređenja, poruka je jedinstvena i jasna. Što jednostavnija to bolja. Ako je ulaz u restoran čist i privlačan, ako su biljke njegovane, prozori čisti a terasa dobro održavana, sva je prilika da je riječ o dobrom mjestu. Ako vidite zapušteni ulaz ili okućnicu, neka vam to bude alarm. Ni unutra neće biti puno bolje. Ako su na vratima Michelinove naljepnice pogledajte jesu li novije ili restoran računa na staru slavu.

3. Higijena

Stolovi, čaše, staklene površine i posuđe moraju biti blistavo čisti. Ako toaleti ne blistaju, bježite. Ako osjetiti agresivne mirise za prostor, nešto pokušavaju sakriti.

4. Pravilo prvog

Početak vašeg ručka ili večere je legitimacija restorana. Prva stvar koja stiže na stol diktira ton. Ako pred vas stave loš kruh ili jeftine grisine, hrana će vjerojatno biti jednako jadna. Dobijete li košaricu finog, tek pečenog kruha ili peciva, znate da ćete dobro jesti. Ako imate priliku zaviriti u restoran, obratite pažnju na prve četiri točke i već ćete puno znati o tome kakav je

5. Jedite očima

Pretpostavljate što ovo znači. Guglajte, potražite restoran na Instagramu, čuvajte se platformi punih lažnih recenzija. Koristite li ipak TripAdvisor ili slične platforme, tražite restorane koji imaju visok prosjek na velikom broju recenzija. Dovoljno je pogledati kako hrana izgleda, dovoljno ćete doznati o restoranu. Kako je hrana prezentirana? Kako je opisana u meniju? Koriste li ukrase iz 80-tih? Ako ste prilično sigurni da je restoran dobar, zavirite u njega ujutro. Ako izgleda kao u točki jedan, rezervirajte slobodno. Level pro trik je upratiti na Instagramu lokalne chefove i vidjeti gdje oni jedu i koje restorane prate.

MarketingMariner keramika

6. Veličina menija

Gotovo svaki restoran ima meni istaknut na ulazu. Nijedan restoran koji na meniju nudi pedeset jela od pizze do govedine Wellington i ribe sa žara, ne može biti ozbiljan. Nijedna kuhinja ne može izbaciti toliko različite hrane ako zaista kuha i koristi svježe namirnice. Restoran koji nudi petnaest varijanti svakog jela jednim promijenjenim sastojkom također ne može biti ozbiljan. Pouzdajte se u menije koji su jasni, promišljeni, dobro napisani i prate sezone. Ako na društvenim mrežama vidite da restoran često mijenja jela, to je isto dobar znak. Pogledajte i cijene. Moraju se uklapati u stil i žanr restorana.

7. Vodiči

Nakon što su platforme na kojima recenzije pišu gosti napravile revoluciju u ugostiteljstvu, ljudi su se počeli vraćati konzervativnijim referencama – uglednim vodičima. Ipak je lakše pouzdati se u informaciju ako iza nje stoje profesionalni ocjenjivači, uredništvo i brend koji štiti svoj ugled. Danas je izbor srećom velik. Michelin, Zagat, Gault&Millau, Le Fooding za Francusku, Gambero Rosso, Slow Food Guida i l’Espresso za Italiju…ili Where Chefs Eat, Phaidonov vodič u kojemu restorane preporučuju najbolji kuhari na svijetu.

8. Vibra

Ovo nije nikakva ezoterija. Mjesta čine ljudi. Slobodno pogledajte kakva je posluga, kako se drže, kako se kreću, jesu li nasmijani ili u stresu, kakva je općenito energija mjesta. Vibra se ne može fejkati. Bio restoran laboratorijski prostor visoke kuhinje ili vesela gostionica, vibra je dobra ili je nema. Birajte samo mjesta koja je imaju, neovisno o žanru.

9. Gosti

Je li u restoranu gužva, kada je gužva i čine li je pretežno lokalci ili turisti koje je tamo očito poslao neki loš vodič? Pitajte lokalne ljude što vas zanima o restoranima, taksiste, recepcionere, ljude koje ste sreli na letu. Svatko ima mišljenje, ali ljudi obično znaju koja mjesta u njihovom kraju slove za najbolja.

Via Kult Plave Kamenice.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top