MarketingMNK Gorovo
Đir

Brendiranje Opatije kao destinacije za mlade

par valentina

Nedavno smo na našem portalu objavili molbu za ispunjenje ankete koja je odgovarala na pitanja o turizmu u Opatiji

Istraživanje je bilo vezano za završni rad čije je ime bilo “Brendiranje Opatije kao destinacije za mlade”, a autorica, naša izvršna urednica Valentina Jonjić završni je rad obranila iznimno uspješno. Mentorica joj je bila dr.sc. Gordana Nikolić, dekanica Visoke poslovne škole PAR.

Kao zahvalu za veliki odaziv u anketi Valentina je odlučila svoje istraživanje podijeliti s čitateljima Rivijera News-a. Te će u idućih nekoliko tjedana biti objavljen cijeli rad u više poglavlja.

Danas Vam donosimo sažetak rada.

“Brend je nešto što ostavlja emotivne i dugotrajne utiske. On u kratkim crtama mora opisivati kvalitetu, karakter i jedinstvenost istoga. To je nešto što šalje poruku kakvu želimo da netko ima o nama.

Grad Opatija je poznata turistička destinacija koja se tijekom godina mijenjala.

Kroz povijest Opatija je turističku ponudu započela kao lječilište. Do 19. stoljeća Opatija se nije pretjerano razvijala. Postaje popularna tek u periodu u kojem postaje turistički zanimljiva.

Vremenom je preuzela centralne funkcije susjednom Voloskom, i postala prvo zimovališno-lječilišna destinacija, a zatim i kupališna. Ugodna podneblja postala su važan faktor pri odabiru destinacija za rekreacijska putovanja, pa je tako Opatiji povoljna, mediteranska klima puno pomogla pri razvoju turizma.

Procvat turističke ponude, pogotovo u segmentu mladih, desio se krajem 20. stoljeća. Od automobilističkih i motorističkih utrka do velikog broja noćnih klubova i mjesta za izlaske. Opatija je bila centar izlazaka za mlade na regiji, ali i šire.

MarketingMNK Gorovo

Danas, Opatija nema više kvalitetne ponude za mlade što se preslikalo i na posjete mladih. Opatija trenutno ima turizam baziran na starijoj populaciji, iako se ne može strogo definirati na kakav točno tip turizma grad Opatija cilja.

Kada bi se isprofilirao tip destinacije moglo bi se naći mjesta i za zabavu mladih.

Još je jedan razlog zbog kojeg je Opatija izgubila noćni život promjena navika mladih kad je zabava u pitanju. Trendovi su se kao i u svemu, tako i u noćnom životu promijenili. To znači da su tihi plesnjaci zamijenjeni bučnijim partyjima koji započinju oko 22 sata. Hotelijerima i iznajmljivačima takva pojava smeta upravo zbog šarolikog tipa gostiju koji dolaze u Opatiju.

Za ovakav slučaj treba kreirati ponudu koja će spojiti i zadovoljiti svih. U ovome je radu razvijen jedan od planova koji bi mogao privući mlade na nešto drugačiji tip zabave.

Osim toga uz novu infrastrukturu koja je u nekoliko zadnjih godina u Opatiji sagrađena ovaj bi grad mogao ponovno zasjati u nešto novijem sjaju.”

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top