Marketing
Opatija

Sajam HoReCa Adria 2020. od 22. do 24.10. u Opatiji

Horeca
Foto: Smiljan Prpić

Ne propustite vidjeti najnoviju opremu, uređaje i usluge koje će biti predstavljene u Opatiji

Specijalizirani sajam HoReCa Adria odlična je prilika za upoznavanje s vodećim dobavljačima i profesionalnom opremom odmah nakon turističke sezone.

HoReCa Adria se održava u Opatiji već šestu godinu zaredom, a sam koncept sajma pokazao se kao pun pogodak. Riječ je o boutique sajmu, na kojem se ove godine predstavlja nešto više od 60 pomno izabranih izlagača. Oni predstavljaju širok raspon brendova opreme, uređaja i sitnog inventera te usluga koji izlaze ususret potrebama svih kategorija turističkih i ugostiteljskih objekata.

Uz mjere usmjerene na sigurnost i zdravlje posjetitelja i izlagača, sajam HoReCa Adria će se održati od četvrtka 22., do subote 24. listopada. Nastupiti će oko 50 tvrtki koje će predstaviti vodeće brandove opreme za hotele, restorane i apartmane, kako bi se svi oni što bolje pripremili za povratak turizma i novu sezonu

Najave s njemačkog, austrijskog i švicarskog tržišta i istraživanja o zemljama u koje njihovi stanovnici žele putovati, pokazuju kako je Hrvatska na vrhu ljestvice. Dobro stojimo i u zemljama srednje i istočne Europe, što ide u prilog tvrdnji da će se turizam početi vraćati na staro čim to bude moguće.

ODGOVOR NA POTREBE STRUKE
S time na umu, i ove godine organiziran je sajam HoReCa Adria. U svojem šestom, situaciji prilagođenom izdanju okupiti će manji broj izlagača i u sigurnom okruženju povezati turističke poduzetnike i njihove poslovne partnere, vodeće dobavljače za HoReCa sektor.

– U stalnom smo kontaktu s turističkim djelatnicima, oni su svjesni situacije, ali i optimistični u pogledu oporavka turizma i nove sezone, za koju svi vjerujemo da će biti bolja. Kako bi sve to dočekali spremni, već sada kreću u pripremu svojih objekata. U organizaciju sajma smo i krenuli uz njihovu podršku, kako bismo odgovorili na potrebe da na jednom mjestu pronađu sve ono što im je potrebno. Trenutno svi radimo u otežanim uvjetima i sajam HoReCa Adria je zapravo jedinstvena prilika za osobni susret. Na sajmu će se sve moći uživo vidjeti, odlučiti, susresti se s poslovnim partnerima, dobavljačima i kolegama, naravno uz poštivanje svih mjera sigurnosti, rekao je direktor sajma Adriano Požarić.HoReCa1

Na sajmu će nastupiti 50-ak pažljivo odabranih tvrtki, dobavljača i proizvođača vodećih brendova opreme za hotele, restorane i apartmane. Svi su pripremili bogat izlagački program u kojem će između ostaloga predstaviti i najnovije proizvode za sezonu 2021. Za većinu njih ovo će biti prvo predstavljanje ne samo na hrvatskom, već i na europskom tržištu.

Izlagački program pokriva kompletan asortiman za hotelijerstvo, ugostiteljstvo te vile, apartmane i kuće za odmor. Izložena će biti profesionalna oprema za kuhinje te oprema za pripremu, prezentaciju i posluživanje hrane. Tu je i sitan inventar, stolno posuđe i potrošni materijal, namještaj i opreme za sobe, podne obloge i dekori, slastičarske sirovine i sladoled, tekstilna galanterija uz poseban naglasak na nove tehnologije i usluge. Sukladno trenutnoj situaciji, velik dio u izlagačkom programu zauzet će i sredstva za dezinfekciju, čišćenje, održavanje higijene i svega prilagođenog “novom normalnom u turizmu”.

SIGURNOST NA SAJMU
– Sajam smo u potpunosti prilagodili novim sigurnosnim standardima i mjerama zaštite, kako bi posjetitelji u zaštićenom okružju mogli obići sve izlagače i partnere. Cilj nam je pružiti najvišu i najprofesionalniju razinu sigurnosti, prema najboljoj europskoj i svjetskoj praksi, najavio je Adriano Požarić.

Kretanje sajmom omogućeno je u jednosmjernim koridorima širine tri metra, s odvojenim ulazom i izlazom kako bi se održala još veća udaljenost među posjetiteljima, a biti će dostupne i zaštitne maske i dezinficijensi prilikom ulaza, na različitim pozicijama na sajmu i kod svih izlagača.

Prilikom ulaska na sajam posjetiteljima će se mjeriti temperatura te će se skenirati na ulazu kako bi se osiguralo da u niti jednom trenutku ne bude previše ljudi u dvorani. Tijekom dana u više navrata će se vršiti dezinfekcija prostora, a kako je dvorana opremeljena vrhunskim ventilacijskim sustavom, izmjene zraka će se vršiti svakih 40 minuta.

Marketing

Radi izbjegavanja gužvi, svi koji žele posjetiti sajam mogu se prijaviti putem interneta te preuzeti i isprintati svoju ulaznicu i s njom direktno ući na sajam. Sajam je četvrtak 22., i petak 23. listopada otvoren od 10 do 18 sati, a subotu 24. listopada od 10 do 15 sati.

 

O sajmu
Sajam je projekt časopisa Turizam info, pokrenut s ciljem da na jednome mjestu spoji dobavljače iz sektora turizma s hotelijerima, vlasnicima apartmana, restoraterima, ugostiteljima i svima ostalima koji se bave turizmom, a koji će na sajmu moći vidjeti nove trendove i tehnologije te razmijeniti iskustva. Organiziran je uz pokroviteljstvo i uz podršku Grada Opatije i Turističke zajednice Grada Opatije.

 

Smiljan Horeca9

Radno vrijeme sajma:

Četvrtak, 22.10. od 10 do 18 sati
Petak, 23.10. od 10 do 18 sati
Subota, 24.10. od 10 do 15 sati

Mjesto održavanja: Sportska dvorana Marino Cvetković, Lipovica 2, 51410 Opatija

Ulaz na sajam je besplatan za sve posjetitelje, uz prethodnu on-line prijavu.

55555

Zadnje novosti

To Top