MarketingMariner keramika
Vijesti

Završila Žujina kampanja ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’

Čuvaj, pazi, ne bacaj – Duga Resa

Stotine volontera očistilo više od 15 tona otpada na divljim odlagalištima u cijeloj Hrvatskoj

Prošlog vikenda završila je višemjesečna Žujina društveno odgovorna kampanja ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ tijekom koje je stotine sudionika – volontera očistilo više od 15 tona otpada na divljim odlagalištima diljem Hrvatske. Žujini volonteri te volonteri i članovi osam lokalnih udruga u 14 su akcija čišćenja prikupljali otpad koji je zagađivao šume, polja, morsko i riječno dno u kampanji pokrenutoj s ciljem podizanja svijesti o važnosti pravilnog zbrinjavanja otpada.

‘’Ovom kampanjom željeli smo primjerom pozvati sve sugrađane da savjesno brinu o okolišu i odlažu otpad na ispravan način. Impresivna količina otpada koju smo prikupili govori kako smo obavili dobar posao, ali i da svi skupa moramo još puno zajednički raditi kako bismo sačuvali prirodu koja nas okružuje. Vjerujem kako smo potaknuli građane da i u svakodnevnom životu odgovorno odlažu svoj otpad što je jedan mali korak prema zdravijoj budućnosti koji svatko od nas može napraviti’’, komentirala je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare po završetku druge faze Žujine kampanje.

Kampanja je pokazala kako rastući problem ilegalnih deponija ne zaobilazi ni jedan dio Hrvatske. Tijekom prve faze u svibnju, lipnju i srpnju održane su akcije u Osijeku, Solinu, Zagrebu, Opatiji, Matuljima, Nacionalnom parku Krka, Slunju i Dugoj Resi. Druga faza održala se tijekom rujna još jednom u Opatiji, a zatim i u Rijeci, Slavonskom Brodu, Kaštel Gomilici, Razvođu i Zlatnoj Gredi. Prikupljeni otpad je raznovrstan, od namještaja i bijele tehnike do starog autobusa.

U akcijama čišćenja članovima Kluba volontera Pivovarci Zagrebačke pivovare pridružile su se udruge Zeleni Osijek, Vodomar iz Duge Rese, Žmergo iz Opatije, eRIpio iz Rijeke, KRKA Knin, SUNCE iz Splita, BIOM iz Zagreba te KPA Marsonia iz Slavonskog Broda. Kampanju ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ Žuja je pokrenula kako bi upozorila na sve veći problem ilegalnih deponija koji prijete našem okolišu, a time i svim živim bićima u ekosustavu.

MarketingJadran

Podizanje ekološke svijesti i upozoravanje na važnost pravilnog zbrinjavanja otpada ciljevi su ove kampanje provedenoj u suradnji s partnerima Pevexom i Pikom.

Čuvaj, pazi, ne bacaj – Opatija

4.9.2021..Opatija – Akcija ciscenja okolisa Zagrebacke pivovare i Udruge Žmergo u Opatiji.Photo: Nel Pavletic/PIXSELL

55555
MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

Zadnje novosti

To Top