MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Turizam

Završeno cjeloživotno obrazovanje „Menadžment kamping resorta”

New Project (1)
izvor: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Dodjela potvrda polaznicima 3. Generacije programa cjeloživotnoga obrazovanja “Menadžment kamping resorta“

Kamping turizam u Hrvatskoj posljednjih godina bilježi konstantan rast. Prema podacima Ministarstva turizma u 2018. godini u 723 kampova i kampirališta je boravilo 2 920 246 gostiju koji su ostvarili 19,3 milijuna noćenja, što kamping turizam stavlja gotovo uz bok hotelima (21.3 milijuna noćenja) a ukupno na treće mjesto po važnosti uz kućanstva (43.4 milijuna noćenja u sobama, apartmanima i kućama za odmor u 2018. godini). Hrvatski kampovi kontinuirano ulažu u podizanje kvalitete svoje usluge te nude sve inovativnije proizvode što također iziskuje podršku u razvoju educiranih kadrova.

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu je prepoznao potrebu za stručnim usavršavanjem u području kamping gospodarstva te osnovao program cjeloživotnog obrazovanja ”Menadžment kamping resorta”. Riječ je o prvom programu cjeloživotnoga obrazovanja iz kamping menadžmenta u Hrvatskoj, razvijenom da bi polaznicima omogućio učenje i svladavanje specifičnih znanja iz područja suvremene kamping usluge. Stečena znanja i kompetencije iz raznih područja kamping usluge doprinijet će razvoju ukupne kamping ponude u pravcu kvalitetne diferencijacije i specijalizacije, čime se u cjelini ostvaruje značajna konkurentska prednost hrvatske kamping usluge na Mediteranu.Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu je 11. veljače 2019. godine otvorio 3. generaciju programa cjeloživotnoga obrazovanja „Menadžment kamping resorta“ koju je upisalo 38 kandidata. Program je uspješno završio 17. ožujka 2019. na otoku Krku.

Program se sastoji od dva dijela: teorijskog i terenskog dijela. U teorijskom dijelu programa na Fakultetu u Opatiji održana su predavanja priznatih profesora s Fakulteta ali i vrhunskih stručnjaka iz prakse. Polaznici su imali priliku slušati o osnovama menadžmenta kamping turizma te suvremenim trendovima u području menadžerskog izvješćivanja, marketinga, prodaje, operacija, upravljanje zadovoljstvom gostiju, menadžmenta sigurnosti, održavanja i održivog razvoja kampova, menadžmentu događaja te investicijskim projektima.

MarketingMNK Gorovo

Drugi dio programa koji obuhvaća praktičnu nastavu, održan je u kampu Krk Premium Camping Resort, prvom hrvatskom kampu s 5 zvjezdica. Nakon praktične nastave održan je ispit iz cjelokupnog programa te svečana podjela potvrda o položenom programu i ostvarenim 10 ECTS bodova kojoj su nazočili:
Dekanica Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, dr. sc. Dora Smolčić Jurdana, red. prof.
Voditeljica programa „Menadžment kamping resorta“, doc.dr. sc. Josipa Cvelić Bonifačić
Pomoćnik dekanice za cjeloživotno obrazovanje, dr. sc. Christian Stipanović, red. prof.

Kamping udruženje Hrvatske prepoznalo je inicijativu Fakulteta te važnost cjeloživotnog učenja u području kamping industrije te je Sandru Kopić, polaznicu koja je ostvarila najbolje rezultate na ispitu, nagradilo studijskim putovanjem u organizaciji KUH-a koji svake godine, obilaskom najboljih kampova pojedine regije pruža dodatnu edukaciju svojim članovima.

Sandra KopićNajuspješnija polaznica nagrađena studijskim putovanjem, Sandra Kopić, direktorica je Camping Stella Maris, Plava laguna d.d. :“Program Menadžment kamping resorta bih preporučila svima koji su na neki način, direktno ili indirektno, vezani za segment kampinga. S obzirom na brze promjene trendova u tom segmentu u današnje vrijeme od esencijalne je važnosti konstantna edukacija, informiranost i umrežavanje svih dijelova kamping poslovanja, a to je upravo ono što ovaj program nudi. Bez obzira na postojeće iskustvo, kako u turističkim resortima, tako i u kampovima, sudjelovanje u tom programu mi je otvorilo neke nove razine i poglede u smislu onoga smjera u kojem se osobno želim razvijati i onoga čime mogu doprinijeti svojoj kompaniji.”

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top