MarketingModerato
Opatija

Završava Advent u Opatiji

Advent foto: Smilja Prpić

Opatija je ovog prosinca bila najposjećenija destinacija na Kvarneru i jedna od najtraženijih u Hrvatskoj. Uz brojne posjetitelje, još je veći broj ljudi u Najljepšem Adventu uz more uživao virtualno.

Opatija – Advent u Opatiji bliži se svom posljednjem vikendu. Svi oni koji još nisu imali prilike osjetiti čaroliju Najljepšeg Adventa uz more mogu to učiniti do nedjelje, 17. siječnja, kada se spušta zastor na lijepu opatijsku priču koja je ove godine osvojila nebrojena srca.

– U izazovnim okolnostima koje su obilježile ne samo adventske dane, već i čitavu prošlu godinu, ponosni smo što je opatijski Advent bio prepoznat kao nit optimizma kada je to bilo najpotrebnije, kazala je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatije, kreatora opatijskog adventskog ruha.

U inat „sivilu“ koje je ove zime vladalo u „stvarnosti“, Opatija je zabljesnula kao svjetionik nade koji je proširio božićni duh daleko izvan granica grada, unijevši toplinu i blagdansku atmosferu u brojne domove u našoj zemlji, ali i izvan nje. Ovog prosinca grad je zablistao sjajnije no ikad prije, osvijetljen s više od 20 kilometara lampica, preko 10 tisuća dekoracija i desecima velikih ukrasa.

MarketingModerato

Čarolija Naljepšeg Adventa uz more što oduzma dah zabilježena je na tisućama fotografija i video-snimaka, uz kadrove romantičnih večernjih šetnji, prijateljskih druženja i obiteljske sreće, koje su obišle cijelu Hrvatsku i svijet. Priča o „božićnom čudu“ u kolijevci hrvatskog turizma privukla je mnoge Opatijce i posjetitelje, pa je Opatija tijekom prosinca po ostvarenim noćenjima bila najbolja destinacija na Kvarneru i četvrta u Hrvatskoj, odnosno druga u zemlji po hotelskim noćenjima.

No, uz goste grada, magičnu ljepotu opatijskog Adventa doživjeli su i brojni „virtualni“ posjetitelji, zahvaljujući mnoštvu pripremljenih digitalnih atrakcija kao što su virtualna šetnja, glazbene čestitke, video-snimke i fotografije, čiji se pregledi mjere u stotinama tisuća. Takva kampanja zainteresirala je i hrvatske i inozemne medije te rezultirala brojnim objavama, osobito na talijanskom, austrijskom, mađarskom i slovenskom tržištu, uz ukupan doseg od nekoliko milijuna ljudi. I hrvatski su mediji hvalospjevima popratili opatijsku „božićnu bajku“, proglasivši je najljepšim adventom u Hrvatskoj i nezaboravnim iskustvom koje se mora doživjeti.

55555

Zadnje novosti

To Top