Marketing
Opatija

Zanimljiva tribina u organizaciji gimnazijalaca

Festival Opatija, Foto Luigi Opatija, Gimnazija Eugena Kumičić
Autor fotografija: David Kurti

Djed Mraz bi se trebao više baviti klimatskim promjenama, nego raznošenjem darova.

Teza je ovo na koju su 19. prosinca u Centru Gervais raspravljali panelisti božićne tribine u organizaciji Gimnazije Eugena Kumičića Opatija. U raspravi su sudjelovali: dr.sc. Ivan Cerovac, docent na odsjeku za filozofiju pri Filozofskom fakultetu u Rijeci, voditelj opatijske Udruge Kulturni front i bivši učenik opatijske gimnazije, nastavnik geografije u Gimnaziji Andrije Mohorovičića Rijeka Filip Radan, također bivši učenik GEK-a, maturantica Hotelijersko-turističke škole Opatija Lara Rončević, nastavnik geografije opatijske gimnazije Stjepan Prpić, te učenica trećeg razreda Gimnazije E. Kumičića Opatija Nina Ćorić.

Festival Opatija, Foto Luigi Opatija, Gimnazija Eugena Kumičić

Cilj tribine bio je potaknuti učenike na (kritičko) promišljanje o održivom razvoju, potrošačkom društvu, društvenim vrijednostima i ekološkim temama poput klimatskih promjena i njihovih posljedica. Svrha susreta bila je iznošenjem možda oprečnih stavova i vrijednosti osvijestiti učenike, nastavnike, javnost općenito o dobrobiti i važnosti nesebičnog i odgovornog socijalnog djelovanja kao temelja zdravog društva.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Raspravljalo se tako pred publikom o liku i djelu Djedice, o vezi između konzumerizma i zagađenja, o istinskom smislu Božića, svrsi darivanja, o tome što darivanje uopće znači i koji su darovi uistinu važni.

Festival Opatija, Foto Luigi Opatija, Gimnazija Eugena Kumičić

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top