MarketingMNK Gorovo
Opatija

Veliki uspjeh ovogodišnjeg Adventa u Opatiji

Opatija noć smiljan
Foto: Smiljan Prpić

Visoko drugo mjesto među jakom konkurencijom

Opatija je ove godine za vrijeme Adventa prema podacima Ministarstva turizma, po broju noćenja bila odmah iza Zagreba na visokom drugom mjestu ispred Dubrovnika, Poreča i Rovinja. Iz Turističke zajednice poručuju da su vrlo zadovoljni ovogodišnjom posjetom Adventa.

Lijepo vrijeme u kombinaciji sa besplatnim parkingom vikendom pogodovalo je velikoj posjećenosti Opatije pa je tako svaka manifestacija, u potpunosti pružila ono najbolje. Na više lokacija u Opatiji nudila se adventska ponuda. Čak 103 programa nudila su se u Opatiji u sklopu Adventa – rekla je Daniela Grlaš, projektna menadžerica u Turističkoj zajednici Grada Opatije.

Sve je počelo Čokoladnom čarolijom i Festivalom čokolade da bi se nastavilo Adventom kod Šporera, Ledenom čarolijom na Ljetnoj pozornici i Adventu na Mrkate te Adventskim sajmom na Slatini.

S obzirom na dobre rezultate, s velikim se optimizmom i elanom ulazi u ovu novu 2019 godinu. Direktorica opatijske Turističke zajednice, Suzi Petričić zadovoljna je ovogodišnjim visokim drugim mjestom po posjećenosti u vrijeme Adventa tim više što je konkurencija bila vrlo jaka.

MarketingMNK Gorovo

Valja naglasiti da je za odličnu posjetu zaslužan veliki trud i dobar rad turističkih djelatnika Opatije na čelu sa promotorom opatijskog turizma, Turističkom zajednicom Opatije koja je odličnom promocijom na domaćem i stranom tržištu te bogatim programom za sve dobne skupine uspjela privući bojne posjetitelje.

Iz turističke zajednice poručuju kako će nastaviti razvijati ovu manifestaciju koju smatraju veoma uspješnim turističkim proizvodom.

Sigurni smo kako će nas ovo pozitivno razdoblje pratiti i dalje a uz naporan rad dolaze i nagrade. Slijedi nam najluđe doba maškara po čemu smo dobro poznati a zatim Uskrs koji će biti uvod u dobru sezonu.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top