MarketingMNK Gorovo
Na kafe

Uspješni poduzetnici: Saša Jeletić i tvrtka Novax

ja

Portal RivijeraNews pokreče serijal Priče o uspjehu u kojemu ćemo predstaviti uspješne poduzetnike iz čitave regije. Mnogi poduzetnici, obrtnici, turistički djelatnici pogođeni su ovom krizom oko koronavirusa, ali za njih bolje vrijeme tek dolazi.

Neki poduzetnici iskoristili su ovo vrijeme za unapređenje posla i nove projekte. Jedan od njih je svakako Saša Jeletić, Opatijac koji je u Lovranu pokrenuo vlastiti biznis za grafički dizajn, web dizajn i sve vrste printanja. Njegova tvrtka Novax nudi kompletnu uslugu, od ideje do realizacije, od izrade vizualnog identiteta, izrade internet stranica i održavanje istih te tisak na većinu materijala. Saša raspolaže i suvremenim digitalnim strojevima za tisak.

„Izdvojio bih našu široku paletu proizvoda promotivnih materijala. Bez obzira na to što je naš posao sve više digitalan, sam podatak da trodijelnih poslovnih kalendara prodajemo oko 15 000 govori da ljudi i dalje vole osjećaj papira i kemijske odnosno zapisivati termine sastanke, preglede ili narudžbe u kalendar“, već je započeo Saša razgovor o poslu, ali nas je zanimalo kako je sve to započelo i kako na sve to gledaju njegova djeca Maria i Dominik i što supruga Ticiana kaže na njegove silne poslovne obveze.

Kako je započela tvoja priča o uspjehu?

Hvala ti na tome. Priča o uspjehu uistinu lijepo zvuči. Možda će zvučati trivijalno, ali ništa ne dolazi preko noći i uistinu je potrebno uložiti mnogo rada i vremena za sve što radimo. Budući da sam završio srednju grafičku školu, zavolio sam svoj posao i to je bilo ono što sam želio raditi. Nakon 12 godina rada u struci, odlučio sam se pokrenuti vlastiti posao. Trebalo mi je vremena da istražim tržište, odaberem i odlučim se za naziv i smislim logotip. Uvijek me privlačio “X” u nazivu, dodavao sam zapisane nazive s “X” i ništa mi nije imalo smisla. Htio sam ponuditi nešto novo i samo mi je sinulo – NOVAX.

ako stane 2

Otkuda ti inspiracija za sve te logotipe, web stranice i sva ta grafička rješenja koja smišljaš?

Već u vrtiću najviše sam volio crtati, a i u školi su me najviše zanimali likovni i matematika. Sukladno novim trendovima, svoju sam strast prenio na kompjuter i u digitalni oblik. Inspiraciju i boje crpim iz svoje neposredne okoline. Iz prirode, arhitekture, ljudi…  Iako najviše volim moderne sive i crno-bijele kombinacije. Volim odlaziti na seminare i grafičke sajmove jer tamo uvijek naučim nešto novo te je to odlična prilika za  razmjenu mišljenja, upoznavanja novih tehnologija, ljudi i klijenata.

Radio si za mnoge poduzetnike, pomogao mnogim malim firmama na početku, možeš li izdvojiti neke svoje projekte/radove s kojima si posebno zadovoljan?

Većina mojih klijenata su manje i srednje tvrtke, ali sada sam već u situaciji da se širim na veće tržište. Odličnu suradnju imam s Općinom Lovran već dugi niz godina što uvijek rado ističem. Od nedavnih projekata izdvojio bih tisak materijala za novu školu pjevanja u Opatiji s osnivačem Tonyem Cetinskim i dizajn te tisak reklamnih natpisa i cjenika za Di Mare proizvode od kojih je najzanimljivije istaknuti prvi sladoled od kuhanog vina.

di mare izrada reklamnih ploca i cjenika

Kako je kriza uzrokovana epidemijom koronavirusa utjecala na tvoju firmu?

Bez obzira na situaciju s koronavirusom, radili smo cijelo vrijeme. Naravno s velikom dozom opreza. Primali smo narudžbe telefonski ili putem maila. Iskoristili smo vrijeme za izradu naše nove internet stranice, oslikali unutarnji i vanjski dio ureda te izradili sve putokaze s našim logotipom od benzinske pumpe u Lovranu do samog ureda.

Marketing

U našoj ponudi imamo i veliki izbor cjenika i jelovnika s tvrdim uvezom, a kako je situacija s koronavirusom otežala rad ugostiteljima uvrstili smo u ponudu jednokratne cjenike, cjenike na sintetičkom papiru i QR cjenike.

QR kod printamo direktnim UV tiskom otpornim na vodu i dezinfekcijska sredstva na pločice od plexiglassa, apliciramo sa stražnje strane obostranu foliju tako da ugostitelji mogu sami pozicionirati cjenik na najfrekventnija mjesta u objektu. Uz QR cjenike izradimo i 1 A3 cjenik printan direktno na sintetičkom papiru, a kako bi unaprijedili naše poslovanje i poslovanje ugostitelja QR cjenike šaljemo BESPLATNO za cijelu Hrvatsku kurirskom službom.

tisak materijala za skolu pjevanja Tony Cetinski

Kako motivirati mlade da se počnu baviti grafičkim ili web dizajnom?

Pa ja sam još uvijek mlad, jedva sam prešao tridesetu godinu. Šalu na stranu. Mlade treba motivirati i upoznati s ovim poslom. Treba isticati da se radi o kreativnom i lijepom poslu, poslu kojega je vrlo lako zavoljeti.

Imaju li privatnici slobodno vrijeme? Kako ga koristiš?

Kada se čovjek bavi ovom vrstom posla slobodnog vremena je sve manje, a posla je sve više. Pokušavam barem nedjelju ne ići u ured i svoje vrijeme provoditi s djecom i suprugom Ticianom kojoj se ovom prilikom želim zahvaliti na velikoj potpori. Pogotovo što istrpi pokoji manji posao koji odradim kod kuće na laptopu u kasne sate. U studenom i prosincu, negdje do Božića riječ „slobodno“ ne postoji u mom rječniku. Rokovi su kratki, a obujam posla se utrostručuje zbog promotivnih materijala na kojima moram raditi.

Jesi li zadovoljan s poslovnim uspjehom za sada? Koji je tvoj recept za uspjeh?

Jako sam zadovoljan kako stvari idu za sada. Uložio sam mnogo truda i vremena za pokrenuti posao i prekrasno je vidjeti da uspijeva.  Međutim, uvijek se vodim onom starom izrekom: „Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore. Ne bojim se novih izazova. A recept za uspjeh? Treba biti uporan, ne odustajati te puno ulagati u marketing.

ticiana i ja

 

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top