MarketingMariner keramika
Turizam

Uskoro objava Poziva za marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja i vrhunskim hrvatskim sportašima

Turisticko vijece

Danas je održana online 77. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, usvojili Godišnje izvješće o izvršenju programa rada HTZ-a za 2020. godinu koje će se, zajedno s Izvješćem o radu Turističkog vijeća i Godišnjim financijskim izvješćem za 2020. godinu, na daljnje usvajanje dostaviti Skupštini HTZ-a. Sjednicu je vodila ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

„Povezujući turizam i sport doprinosimo većoj prepoznatljivosti destinacije Hrvatske na karti poželjnih turističkih destinacija, stoga me posebice veseli da smo na današnjoj sjednici Turističkog vijeća usvojili odluku o raspisivanju Poziva za iskazivanje interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja i vrhunskim hrvatskim sportašima u 2021. godini. Intenzivirali smo aktivnosti oko priprema za početak turističkih kretanja, no jasno je kako epidemiološka situacija i osobna odgovornost ostaju iznimno bitni. Testiranja i procjepljivanje ostaju ključni elementi pripreme sezone, a projektom Safe stay in Croatia, u koji je dosad uključeno skoro 10 tisuća turističkih dionika, dodatno doprinosimo zaštiti zdravlja i sigurnosti turista i građana, a uskoro kreću i prve provjere poštivanja protokola“, izjavila je ministrica Brnjac.

„Približavamo se uskrsnim blagdanima koji bi u prethodnim godinama značili i početak intenzivnijih turističkih putovanja u Hrvatskoj. Ove godine, uslijed trenutne situacije, ne očekujemo veću realizaciju turističkog prometa, ali uz pridržavanje propisanih mjera i protokola očekujemo turističke aktivnosti s naglaskom na domaće tržište, kao i na tržišta kao što su Njemačka, Slovenija, Italija ili Češka. U ovoj ćemo godini provesti sve potrebne mjere i aktivnosti kako bi Hrvatska u nastavku godine ostvarila maksimalno pozitivan turistički rezultat“, izjavio je direktor Staničić, pritom pozvavši sve na pridržavanje propisanih mjera kako bi pred početak turističke sezone imali što bolju epidemiološku situaciju.

Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća usvojena i odluka o raspisivanju Poziva za iskazivanje interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja i vrhunskim hrvatskim sportašima u 2021. godini. Riječ je o programu koji obuhvaća marketinške suradnje vezane uz značajna sportska, zabavna i druga događanja s velikom medijskom vidljivošću koja su u funkciji podizanja atraktivnosti i prepoznatljivosti ukupne turističke ponude Hrvatske, ali i koja obuhvaća suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u svrhu promocije Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije.

MarketingMariner keramika

Dodajmo i to kako su članovi vijeća usvojili odluku da Hrvatska u 2022. godini bude zemlja partner na sajmu f.re.e. München što će pozitivno utjecati na promociju i turističke tijekove obzirom da je Bavarska najznačajnija njemačka regija za hrvatski turizam. Podsjećamo da je Hrvatska trebala biti zemlja partner na ovogodišnjem izdanju sajma f.re.e., no isti uslijed globalne pandemije nije održan.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top