MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Turizam

U Hrvatskoj trenutno boravi oko 16 tisuća talijanskih turista

opatija mul barke

Hrvatska turistička zajednica ususret Ferragostu, odnosno razdoblju u kojem Talijani najčešće koriste godišnje odmore, provodi pojačane marketinške aktivnosti na talijanskom tržištu u sklopu velike promotivne kampanje „The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think“ koja se provodi na vodećim internetskim portalima i tiskanim medijima u Italiji.

„Italija je jedno od naših najvažnijih turističkih tržišta na kojem smo vidljivost Hrvatske kao turističke destinacije održavali i u samom jeku globalne pandemije koronavirusa. U ovim trenucima, kada su putovanja moguća i kada Talijani najviše putuju, odlučili smo pojačati prisutnost Hrvatske na talijanskom tržištu obzirom da je primjetan interes za hrvatskim destinacijama i našom ukupnom turističkom ponudom. Trenutno u zemlji boravi oko 16 tisuća talijanskih turista, a najviše ih je u destinacijama Istarske i Primorsko-goranske županije“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako talijanski turisti osim cestovnim pravcima u Hrvatski stižu i brodskim linijama.

Primjerice, Jadrolinija je od početka kolovoza uvela brzobrodsku liniju na relaciji Zadar – Ancona koja putnicima iz Italije omogućava direktan dolazak u Zadar. Katamaran koji ima kapacitet za više od 400 putnika plovi iz Zadra za Anconu pet puta tjedno i to utorkom, četvrtkom, petkom, subotom i nedjeljom.

„Na tržištu Italije je primjetan interes za hrvatskim destinacijama, kako od strane individualnih putnika, tako i od strane partnera, ali i medija pa se tako objave o Hrvatskoj mogu pronaći u popularnim izdanjima kao što su Lonely Planet, Il Messagero, Bell Europa i dr. Najveći interes je izražen za Istru, Kvarner i Dalmaciju, a kada govorimo o turističkim proizvodima i smještajnim kapacitetima najtraženija je nautika i kamping“, izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, naglasivši kako je Hrvatska među Talijanima percipirana kao sigurna destinacija.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Dodajmo kako je prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine (1. siječanj do 2. kolovoz) s tržišta Italije ostvareno više od 133 tisuće dolazaka i oko 630 tisuća noćenja što je oko 30 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Tijekom prva dva dana kolovoza s tržišta Italije je ostvareno više od 31 tisuće noćenja i to najviše u destinacijama Mali Lošinj, Rovinj, Medulin, Poreč, Cres, Pula i Umag.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top