Marketing
Turizam

Trovanje turizma

apartmani, turizam

Medijska manipulacija je već poznata stvar.

No kakav ona utjecaj može imati na turističku sezonu? Senzacionalistički natpisi na dnevnom su redu. Mediji se natječu tko će napisati ružniju i bombastičniju vijest. I što se time postiže?

Kao primjer može se navesti slučaj otrovanih turista s broda na Hvaru. Prva je vijest bila kako je jedna osoba preminula, a dvije su kritično. Druga vijest je bila kako su jeli u poznatom restoranu na Hvaru prethodnu večer te da se iz natpisa dalo naslutiti kako su se potrovali školjkama.

I dok su dramatični natpisi kružili medijima u Hrvatskoj, u Italiji, zemlji iz koje dolaze unesrećeni turisti, novinari su već hvatali kako i što objaviti u vijestima. Tako je na svim vijestima u Italiji izašlo kako je njihov državljanin umro otrovan školjkama iz restorana u Hrvatskoj. Dalo se naslutiti kako turisti u lijepoj našoj riskiraju živote svaki dan jer ih domaćini jedva čekaju otrovati. Po zadnjim naslovima ispada kako se trovanje desilo zbog plina iz bojlera u kupaonici broda. Ti zadnji naslovi puno su manje bombastični i kao da se sakrivaju.

Marketing

Na to se onda postavlja pitanje: rade li takvi naslovi turizmu štetu i koji profit nosi takav naslov u usporedbi s turistima koji nakon takvih glasina odluče otići u Grčku ili Tursku na ljetovanje?

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top