Medijska manipulacija je već poznata stvar.
No kakav ona utjecaj može imati na turističku sezonu? Senzacionalistički natpisi na dnevnom su redu. Mediji se natječu tko će napisati ružniju i bombastičniju vijest. I što se time postiže?
Kao primjer može se navesti slučaj otrovanih turista s broda na Hvaru. Prva je vijest bila kako je jedna osoba preminula, a dvije su kritično. Druga vijest je bila kako su jeli u poznatom restoranu na Hvaru prethodnu večer te da se iz natpisa dalo naslutiti kako su se potrovali školjkama.
I dok su dramatični natpisi kružili medijima u Hrvatskoj, u Italiji, zemlji iz koje dolaze unesrećeni turisti, novinari su već hvatali kako i što objaviti u vijestima. Tako je na svim vijestima u Italiji izašlo kako je njihov državljanin umro otrovan školjkama iz restorana u Hrvatskoj. Dalo se naslutiti kako turisti u lijepoj našoj riskiraju živote svaki dan jer ih domaćini jedva čekaju otrovati. Po zadnjim naslovima ispada kako se trovanje desilo zbog plina iz bojlera u kupaonici broda. Ti zadnji naslovi puno su manje bombastični i kao da se sakrivaju.
Na to se onda postavlja pitanje: rade li takvi naslovi turizmu štetu i koji profit nosi takav naslov u usporedbi s turistima koji nakon takvih glasina odluče otići u Grčku ili Tursku na ljetovanje?
Redakcija portala Rivijera News. Regionalni news portal za društvena zbivanja.
Svakodnevno objavljujemo vedre priče s područja Opatijske rivijere.