MarketingJadran
Opatija

Svjetski dan prava potrošača – 15. ožujka

zastita-potrosaca
foto: https://interze.com/

Udruga Potrošački centar će 15. 3. 2021 na opatijskoj tržnici obilježiti Svjetski dan prava potrošača te će građanima podijeliti informativne letke s ciljem podizanja svijesti o potrošačkim pravima. U 12,00 sati štand Udruge će posjetiti i zamjenica gradonačelnika Vera Aničić te će s predsjednikom Udruge Potrošački centar Markom Paripovićem dati izjave za medije.

zastita-potrosaca

 

Poziv Potrošačkog centra prenosimo u cijelosti:

MarketingJadran

Poštovani,
ovim putem Vas želim izvijestiti da je Udruga Potrošački centar ponovo odlučila obilježiti Međunarodni Dan potrošača u Opatiji i pozvati Vas u ponedjeljak 15. ožujka u Opatiju. Podsjetimo da se isti odlukom UN-a obilježava od 1983. godine u cijelom svijetu kao sjećanje na govor kojeg je John F. Kenneddy 15. ožujka 1962. godine održao u Kongresu SAD-a.
Prema preporuci planiramo susret građana sa članovima naše udruge u skladu s potrebama građana, zdrastvenim uvjetima i interesom građana o potrošačkim pravima. Kratki susret s novinarima u 12.00 imao bi za cilj pokazati zajedničke napore Grada Opatije i Udruge Potrošački centar u aktivnoj suradnji za veća prava građana Opatije. Ispred tržnice u Opatiji građanima će članovi naše udruge dijeliti letke i druge materijale sa potrošačkom tematikom. Obilježavanje će se iskoristiti da se građani i najodgovornije osobe u području zaštite potrošača upoznaju sa najčešćim problemima koje potrošači imaju u Republici Hrvatskoj, s naglaskom na PGŽ.
U dogovoru oko planiranja i realizacije ovog događaja obaveze oko prikupljanja dozvola, odobrenja i izradu informativnih materijala za ovogodišnji Međunarodni Dan potrošača, ali i sve druge potrebne poslove oko događaja uskladiti će predsjednik udruge sa predstavnikom grada i drugim javnim službama. (Odluka KLASA: 011-01/21-01/15)
Naša je obaveza upoznati građane s pozitivnim aktivnostima u suradnji između nacionalnih tijela odgovornih za provedbu zakona o zaštiti potrošača, jer postojeća nacionalna rješenja
za provedbu zakona koji štite interese potrošača nisu prilagođena svim novim izazovima na tržištu. Slaba suradnja između javnih tijela odgovornih za izvršavanje zakona koji štite interese potrošača dovodi do narušavanja konkurencije za prodavatelje i dobavljače koji poštuju zakone, i zato je Grad Opatija dobar primjer kako se štite prava, gospodarski interesi i zdravlje građana.

Predsjednik: Marko Paripović

55555
MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

Zadnje novosti

To Top