MarketingJadran
Turizam

Sigurnost je temelj za najbolji turistički rezultat na Mediteranu

turizam

Hrvatska je od početka godine blizu 70% rezultata iz 2019., Grčka na oko 60%, Italija na oko 50%, Španjolska s novim minusima

Nakon izvrsnih rezultata ostvarenih u srpnju kada je Hrvatska zabilježila 80 posto turističkih dolazaka i 81 posto turističkih noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu, kolovoz je donio još bolje brojke. U prvih 10 dana kolovoza brojne domaće destinacije bilježe turističke rezultate koje čak nadmašuju one iz rekordne 2019. godine. Primjerice, iz Turističke zajednice Rovinja, grada koji je redovno prvi na listi najposjećenijih turističkih destinacija u Hrvatskoj, potvrdili su da u kolovozu na dnevnoj bazi ostvaruju do 2 posto veće turističke rezultate u odnosu na isti dan 2019. godine.

SLATINA TURISTI KUPAČI

Foto: Smiljan Prpić

Zahvaljujući takvim brojkama, Hrvatska i ove godine ima priliku ostvariti najbolju turističku sezonu na Mediteranu. Usporedili smo odnos ostvarenih fizičkih turističkih pokazatelja od početka godine i u posljednjem ljetnom mjesecu za koji postoje podaci, a u odnosu na rezultat iz 2019. godine, i to za Hrvatsku, Italiju, Grčku i Španjolsku. Koristili smo javno dostupne podatke i podatke dobivene putem mreže HOTREC, europskog udruženja HoReCa industrije.

Hrvatska
Od početka godine do kraja srpnja ostvareno je oko 58 posto turističkih dolazaka i 68 posto turističkih noćenja iz 2019. U srpnju je zabilježeno 80 posto dolazaka i 81 posto noćenja iz rekordne godine.

Italija
Od početka godine do kraja srpnja ostvareno je 49,3 posto noćenja u odnosu na 2019. (pri čemu je broj domaćih gostiju bio manji za 28,4 posto dok je stranaca 71 posto manje). U srpnju je postignut bolji rezultat pa je mjesec završen na 12,4 posto zaostatka u turističkim dolascima u odnosu na srpanj 2019. (zabilježeno je povećanje od 6,4 posto domaćih gostiju i pad stranih gostiju od 31,7 posto).

MarketingJadran

Grčka
Od početka godine do kraja srpnja ostvareno je 58 posto turističkih noćenja u odnosu na 2019. godinu. U srpnju je ostvaren bolji rezultat i mjesec je završen na 66 posto rezultata iz 2019. Pošto je turistički rezultat u Grčkoj ovisan o avionskom prometu, Grci optimistično gledaju na podatak da je u srpnju u međunarodnim dolascima u zračnim lukama postignuto 2/3 dolazaka u odnosu na 2019. godinu.

IČIĆI TURISTI

foto: Smiljan Prpić

Španjolska
Španjolska, koja je već duže vrijeme u epidemiološkoj crvenoj zoni, očekivano ima najslabiji rezultat te su poznati podaci samo za prvu polovicu godine. Od početka godine do kraja lipnja Španjolsku je posjetilo 5,4 milijuna turista, što je pad od 50 posto u odnosu na ionako lošu 2020. U turističkim noćenjima ostvaren je minus od 14 posto u odnosu na 2020., što je 74 posto manje u usporedbi s 2019. godinom.

Odlična dosadašnja turistička sezona i visok buking za ostatak sezone pa i posezonu rezultat su odlične pripreme ove sezone i kontinuirano visoke odgovornosti za kvalitetnu epidemiološku situaciju svih onih o kojima ovisi turistička sezona, a to su turistički djelatnici, Vlada, sustav stožera civilne zaštite i javno zdravstveni sustav. Hrvatska je trenutno najsigurniji najbliži Mediteran našim ključnim emitivnim zemljama, zbog čega privlačimo veliki interes turista. Naš zajednički zadatak je sačuvati turistički atraktivnu epidemiološku situaciju što je duže moguće jer uz izvrsnu glavnu sezonu možemo imati i dugu posezonu, sve do kraja listopada”, izjavio je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.

55555
MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

Zadnje novosti

To Top