MarketingMariner keramika
Turizam

Rujan turistički bolji od rekordne 2019.

opatija turizam
Foto: Smiljan Prpić

Hrvatska i u kolovozu bolja od glavne mediteranske konkurencije, rujan bolji od rekordne 2019.

Hrvatska je od početka godine do 28. rujna ostvarila gotovo 80 milijuna turističkih noćenja, što je 77,7 posto rezultata iz 2019., kao i preko 12,5 milijuna turističkih dolazaka, što je 67 posto dolazaka iz 2019. godine.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je povodom obilježavanja Svjetskog dana turizma potvrdila da je Hrvatska ostvarila oko 70 posto rezultata u usporedbi s istim razdobljem 2019. godine, što premašuje cilj od 60 posto ostvarenja iz 2019. godine koji je Vlada postavila pred početak turističke sezone.

Ostvarili smo 70 posto fizičkog turističkog prometa i dosegli 70 posto vrijednosti fiskaliziranih računa u turističkim djelanostima iz cijele 2019.”, izjavio je i Andrej Plenković, predsjednik Vlade RH.

Hrvatska i u rujnu bilježi odlične rezultate, i prema turističkom prometu i turističkoj potrošnji. Tako je samo u rujnu zabilježeno 11,7 milijuna turističkih noćenja, što je 94,1 posto u odnosu na 2019. godinu, i 1,8 milijuna turističkih dolazaka, što je 82 posto u odnosu na 2019. godinu. Najveći udio među gostima i dalje su strani gosti, koji su ostvarili 90,2 posto noćenja i 89,5 posto dolazaka.

Na temelju ovih rezultata i postojećih statistika ostalih mediteranskih zemalja, može se zaključiti da je Hrvatska i ove godine turističkim rezultatom u usporedbi s rekordnom 2019. godinom ostvarila najbolju turističku sezonu na Mediteranu.

MarketingMariner keramika

Primjerice, posljednje javno dostupne turističke brojke za Španjolsku pokazuju da je u udarnom mjesecu kolovozu u tu zemlju ušlo ukupno 5 milijuna stranih turista, što je 172 posto više nego u kolovozu prošle godine, ali ispod 50 posto (točno 48,6 posto) u odnosu na isti mjesec 2019. godine.

turizam

S. Prpić

Prema podacima za Grčku, u tu je zemlju u srpnju i prvoj polovici kolovoza ušlo 2 milijuna stranih turista, a turistička industrija u optimističnom scenariju očekuje da će ovogodišnja sezona završiti na 60 posto prometa iz rekordne 2019. godine.

Pri kraju glavnog dijela sezone ne možemo kriti zadovoljstvo njenim ostvarenjima no treba naglasiti da ona neće biti dovoljna da pokrije gubitke ostvarene 2020. godine. Hrvatski turizam i dalje na putu punog oporavka treba suradnju i pomoć države prije svega na području zadržavanja postojeće radne snage u sektoru te njene edukacije kako bi se kontinuirano dizala kvaliteta, a time i konkurentnost. Upravo će to biti glavni izazov u pripremi naredne turističke godine te osiguravanju budućnosti hrvatskog turizma uopće”, izjavio je Veljko Ostojić, direktor HUT-a.

55555
Marketing

Zadnje novosti

To Top