Marketing
Turizam

Rezultati istraživanja otkrivaju utjecaj pandemije na putovanja

KVARNER OPATIJA
smiljan prpić

Travel Consul, vodeća međunarodna organizacija za turistički marketing, objavila je rezultate svog istraživanja koje otkriva utjecaj pandemije korona virusa na industriju i budući oporavak globalne distribucije putovanja.

Naime, u razdoblju od 14. do 28. rujna 2020. godine, više od tisuću turoperatora i vlasnika turističkih agencija iz preko 20 zemalja sudjelovalo je u globalnom istraživanju Travel Consula.

Prema ključnim nalazima ankete, zdravstveni certifikat odredišta i dalje je ključan za oporavak turističke industrije. 60 posto ispitanika tvrdi kako je uvođenje certifikata o zdravlju i sigurnosti najvažniji korak koju destinacijske organizacije (DMO) mogu učiniti kako bi pomogle partnerima u prodaji putovanja.

Sljedeća tri glavna odgovora uključuju marketinške kampanje za potrošače, zatim predstavljanje korisnih i pravovremenih podataka te dijeljenje informacija trgovinskim partnerima.Capture

Na pitanje koji su glavni kriteriji klijenta pri odabiru odredišta, 74 posto ispitanika bira potvrdu zdravlja i sigurnosti odredišta to jest zdravstveni certifikat. Upravljanje pandemijom od strane vlade države odredišta i cijene su na drugom i trećem mjestu.

Marketing

Istraživanje pokazuje i kako klijenti pokazuju sve veći interes za solo putovanja (66 posto ispitanika), hotele i odmarališta (64 posto) i all-inclusive resorte (60 posto).

Nadalje, last-minute rezervacije postaju sve brojnije kod 35 posto ispitanih europskih putnika, dok 34 posto sjevernoameričkih klijenata rezervira odmor sedam mjeseci do godinu dana prije polaska.

izvor: https://www.htz.hr/

55555

Zadnje novosti

To Top