MarketingMariner keramika
Regija

Rekordni rezultati turističke sezone na Kvarneru 2018.

pgž župan
foto: pgz.hr

Primorsko-goranska županija objavila je priopćenje koje vam prenosimo u cijelosti

Župan i predsjednik TZ Kvarnera Zlatko Komadina i direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov održali su konferenciju za novinare s osvrtom na ostvarene turističke rezultate u 2018. godini na Kvarneru te najavili aktivnosti za 2019. godinu. Uvodno je župan istaknuo kako je 2018. godina bila rekordna. Kvarner je posjetilo 4% više gostiju što (3 milijuna dolazaka) koji su ostvarili 2% više noćenja (19 milijuna noćenja) u odnosu na 2017. godinu.

Primorsko-goranska županija je treća u Hrvatskoj po udjelu u kapacitetima, ali smo u ostvarenom prometu na drugom mjestu. Bitno je da smo u financijskom smislu stvorili uvjete za duplo veći prihod zahvaljujući EU projektima, što je rezultat uključivanja u niz projekata koji brendiraju Kvarnerski turizam u kulturi, gastronomiji, zdravstvu i dr. „Upravo razvoj selektivnih oblika turizma nas veseli, kao i da se porast dolazaka i noćenja dešava u pred i post sezoni i vjerujemo da ćemo tako nastaviti i ove godine“, rekao je župan.

Direktorica TZ Kvarnera rekla je da je ostvareno 300 tisuća dolazaka i 900 tisuća noćenja nego li je planirano. Kada je riječ o turističkom prometu po subregijama istaknut je porast dolazaka u svim subregijama na prostoru županije otok Krk 6%, Lošinj, Rab i Cres 3%, Gorski kotar 7%, Riječko područje 14%, Opatijska rivijera 3% i Crikveničko-vinodolska rivijera 1%.

Govoreći o najznačajnijim tržištima značajno je da su sva najznačajnija tržišta Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Mađarska i Češka koji čine ukupno 80% prometa u dolascima i noćenjima u porastu. Po vrsti komercijalnog smještaja 50% se odnosi na obiteljski smještaj, a 24% se odnosi na kampove i hotele. Direktorica je istaknula kako obiteljski smještaj s 4 zvjezdice bilježi porast od 19% u dolascima i 14% u noćenjima, a s 5 zvjezdica 39% više dolazaka i 27% više noćenja.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

„Možemo zaključiti da se one aktivnosti koje smo provodili u okviru Kvarner family projekta, rada s našim iznajmljivačima, krediti koje je sufinancirala PGŽ u posljednjih nekoliko godina gdje je kamatna stopa za iznajmljivača iznosila svega 2% (1% ako je na prostoru Gorskog kotara ili manje naseljenih otoka ) podigli kvalitetu i razinu smještaja, ali su i dalje popunjeni i mogu ostvariti bolje cijene“, rekla je direktorica istaknuvši dok je kod hotela s 5 zvjezdica ostvareno povećanje od 2% u dolascima i 11% u noćenjima.

Direktorica je istaknula kako sve projektne aktivnosti navedene u Programu rada za 2019. godinu imaju za cilj omogućiti aktivnosti upravljanja destinacijom te jačanje brenda Kvarner, diversifikaciju ciljnih tržišta i potrošačkih, unaprijediti još suradnju privatnog i javnog sektora, a na samom kraju istaknula je i bitne sajamske nastupe u 2019.godini koji će još bolje promovirati Primorsko-goransku županiju kao turističku lokaciju.

U samoj ulozi Primorsko-goranske županije u podizanju kvalitete ponude župan Komadina rekao je: „Gdje god su naše institucije one daju dodatan iskorak u turizmu, a radimo i velike iskorake u ulaganju u infrastrukturu kako bi podigli poziciju nautičkog turizma u županiji. Nema upravnog odjela u Županiji koji ne daje doprinos turističkog razvoja Primorsko-goranske županije”, stoji u priopćenju Primorsko-goranske županije.

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top