MarketingMariner keramika
Turizam

Razvoj cjepiva protiv Covida-19: optimizam za sljedeću sezonu

advent
Foto: Smiljan Prpić

Uspjesi u razvoju cjepiva protiv Covida-19 unijeli optimizam za sljedeću sezonu

Nedavno objavljeni optimistični rezultati treće faze testiranja dvaju cjepiva protiv Covida-19, ali i najave Njemačke da bi već do ljeta sljedeće godine mogla procijepiti 70 posto stanovništva, unijeli su optimizam među turističke djelatnike diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj.

Posebno je ta vijest važna za našu zemlju kojoj je dolazak gostiju iz Njemačke u većim brojevima ključan za uspješnu sezonu

Najave o pronalasku cjepiva ulijevaju optimizam da bi se turizam mogao početi oporavljati u drugom kvartalu pa se onda i približavati brojkama prije pandemije u drugoj polovici naredne godine. Ipak moramo biti oprezni i kontinuirano pratiti situaciju kako bi mogli donositi odgovarajuće odluke, i što se tiče tržišta i što se tiče organizacije rada u smještajnim objektima i destinacijama. U svakom slučaju, za očekivati je da sljedeća sezona ima obilježja last-minute rezervacija, porasta online rezervacija, pojačanog interesa za objekte više kategorije koji jamče veću izoliranost gostiju i da će ključan kriterij odabira destinacije biti sigurnost u najširem smislu riječi. Prednost Hrvatske jest što je autodestinacija i u usporebi s ostalim državama ima značajno manju populaciju te relativno malu naseljenost”, komentirao je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.

MarketingMariner keramika

Izvor;HUT

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top