MarketingMNK Gorovo
Turizam

Promocija poslovnog turizma na 8 ključnih emitivnih tržišta

PPS_Poslovni tuirizam kampanja

U sklopu marketinške kampanje za promociju posezone, Hrvatska turistička zajednica krenula je i s posebnom kampanjom za promociju poslovnog turizma koja će se do sredine listopada provoditi na osam ključnih emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Velika Britanija, SAD, Benelux, Švedska, Norveška, Francuska i Italija. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem display oglašavanja i promotivnih oglasa na LinkedInu.

„Sustavno radimo na provođenju pomno osmišljenih planova i aktivnosti u svrhu dodatnog pozicioniranja Hrvatske kao značajne destinacije poslovnog turizma. Vjerujemo da će promotivna kampanja koju upravo provodimo rezultirati produženjem turističke sezone, boljom iskorištenosti kapaciteta te povećanjem prihoda budući da je prosječna potrošnja sudionika kongresa i motivacijskih putovanja od tri do pet puta veća od potrošnje klasičnog turista“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je Hrvatska od strane uglednog britanskog magazina Business Destinations izabrana za najbolju destinaciju poslovnog turizma u 2018. godini.

MarketingMNK Gorovo

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top