MarketingMariner keramika
Opatija

Predstavnici vlasnika Liburnia Riviera Hotela otkrili kako vide razvoj Opatije

hotel Kvarner

U Gradskoj vijećnici održan je drugi radni sastanak zamjenika gradonačelnika Emila Priskića i stručnih službi Grada Opatije s predstavnicima tvrtke Gitone Kvarner – Anom Odak, direktoricom za strateške investicije i poticaje i Božom Čolakom, stručnjakom za provedbu europskih projekata.

U okviru financijske perspektive Europske unije 2021. – 2027. razmatrani su pojedini projekti koji bi izvor financiranja mogli pronaći upravo u tim europskim sredstvima. Naglasak je nove europske financijske perspektive dan na projekte koji podrazumijevaju digitalizaciju, pametne gradove, zeleni razvoj, održivi promet, regionalni razvoj te stoga i Opatija u njoj vidi šansu razvoja u skladu s modernim tehnologijama i održivom ekonomijom.

Tvrtka Gitone Kvarner d.o.o. pokrenula je nekoliko razvojnih projekata koje namjerava kandidirati na europska sredstva usmjerenih na pametan, održiv, inovativan i otporan turizam. Isto tako, temeljni razvojni put Opatijske rivijere kao turističke destinacije vide u vraćanju korijenima opatijske turističke priče, odnosno daljnjem jačanju zdravstvenog turizma. Brendiranje destinacije namjeravaju pojačati i kroz gastronomske sadržaje visoke razine, s posebnim  naglaskom na autohtonim hrvatskim proizvodima i lokalnim kvarnerskim proizvodima. Spajanjem IT industrije i turizma namjeravaju pozicionirati Opatiju kao jedan od sektorskih centara na europskoj karti. Vrlo je vjerojatno da će se inkubator za razvoj turizma, koji Gitone Kvarner namjerava razviti, dijelom poklapati s opatijskim budućim centrom za inovacije u turizmu – Hubbaziom, koji će zaživjeti već ove godine.

MarketingMariner keramika

Obzirom da je nova Strategija razvoja Grada Opatije u izradi njome će se detaljno definirati smjerovi razvoja grada u skladu s navedenim temama. Piše Fiuman.hr

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top