Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram,...
Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je...
Prvi „Tjedan odmora vrijedan“, zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice, koji se održao od 16. do 25. listopada,...
Prema rezultatima godišnjeg istraživanja njemačkog autokluba ADAC, Njemačka i Hrvatska apsolutni su pobjednici sezone, izvijestio je direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u...
Turističke usluge i doživljaji u sklopu zajedničkog projekta Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice „Tjedan odmora vrijedan“, od sutra pa...
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Discover The Colours of Croatia“ na 7 europskih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije,...
Interes i potražnja Nijemaca, Austrijanaca i Švicaraca za putovanjima u Hrvatsku u 2020. godini veća je za najmanje 50 posto u odnosu...
Hrvatska turistička zajednica putem emisije „Safe harbour“ promovira nautički turizam na Nautical Channelu, kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko...
Hrvatska je jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, a kroz suradnju Google Arts & Culture...
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter U toj se kampanji želi...
Projekt “Tjedan odmora vrijedan”, kojeg s ciljem poticanja turističkih aktivnosti u razdoblju pred i post sezone na domaćem tržištu organiziraju Ministarstvo turizma...
Hrvatska je u srpnju u usporedbi s nekoliko mediteranskih konkurentskih zemalja ostvarila bolji turistički rezultat dostigavši 50 posto lanjskih dolazaka stranih turista...