Marketing
Zabava

Otvoreno natjecanje “Homechilli Battle 2020” za najbolji domaći ljuti umak

homechili-battle-volim-ljuto
foto: kult plave kamenice

Ako želite imati svoj vlastiti ljuti umak ovo je mjesto za vas, no ne zaboravite svoje uratke u bočicama od 50 mililitara poslati do 23. listopada, naravno uz recept

Kako prenosi hrvatski gastronomski portal Kult Plave Kamenice pionir hrvatskih ljutih umaka Volim ljuto nedavno je na tržište pustio ograničenu seriju Zelena višnja, ljutog umaka s višnjama i mentom. Ovaj vrlo ljuti umak (4/5) Volim ljuto su proizveli po recepturi gospođe Irme Memić, koja je sa Zelenom višnjom pobijedila na njihovom lanjskom Homechili Battleu. Želite li Vi ove godine biti na mjestu gospođe Irme Memić?

Homechili Battle je natjecanje za najbolji domaći ljuti umak na koje se može prijaviti svatko tko misli da ima dobar recept. Žiri ocjenjuje prijavljene umake i bira najbolji, koji Volim ljuto proizvodi po originalnoj recepturi, u ograničenoj seriji koja se prodaje samo jednom.

Izlazak Zelene višnje Irme Memić najava je ovogodišnjeg izdanja Homechili Battlea, za koje su prijave otvorene 3. kolovoza. Kućni kuhari ponosni na svoje ljute umake mogu se prijaviti do 23. listopada, s dva primjerka u bočicama od najmanje 50 miliiltara, s detaljnim informacijama o načinu pripreme, sastavu i ljutini.

Marketing

Umaci se prijavljuju i ocjenjuju u tri kategorije, ljuti, jako ljuti i ultra ljuti, a pobjednik će imati čast svoj umak ugledati na policama kao gotov proizvod u 300 bočica u izvedbi eksperata iz Volim ljuto, koji financiraju sve troškove proizvodnje, ambalaže, dizajna i izrade etiketa. Pedeset bočica dobiva pobjednik a ostalo ide u trgovine Volim ljuto, na uvid širokoj publici. Drugo mjesto nosi poklon bon za webshop Volim ljuto u vrijednosti od 400 kuna a treće bon od 250 kuna. Detalji, propozicije Homechili Battlea 2020. i prijavnica nalaze se OVDJE 

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top