MarketingMNK Gorovo
Kultura

Osvrt na 2. Festival „Lovran Classic“

66292146_1042835599249454_7798695895456808960_n

Ovogodišnji festival bio je u znaku obiteljskog muziciranja.

Od 10. – 12.- srpnja u lovranskom kinu Sloboda održano je drugo izdanje ovog mladog festivala koji je već u svom začetku pokazao potencijal da postane nezaobilazan kulturni događaj u regiji

Prve večeri predstavili su se majka i sin, Jelena Barbarić Mijalić za klavirom i Matej Mijalić na violini. Mladi riječki violinistički virtuoz, maturant i ujedno student druge godine studija violine na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu pokazao je sve svoje umijeće koje se uspješno oblikuje prema najvišim izvođačkim dosezima svirajući djela Masseneta, Ysayeja, Beethvena, Montija i Wieniawskog.

Druge večeri predstavili su se supružnici te ujedno i organizatori ovog festivala Metod Sironić na flauti i Jelena Tihomirović za klavirom. Program koji su izvodili u drugom dijelu ove sezone, između ostalih u Skopju i Rimu sastojao se od djela Dore Pejačević, Carla Reineckea te iznimno zahtjevne Introdukcije i teme s varijacijama Franza Schuberta.

MarketingMNK Gorovo

Zadnju i finalnu večer imali smo priliku uživati u klavirskom duu oca i sina, Ljubomira i Danijela Gašparovića. Ljubomir Gašparović ugledni je hrvatski pijanist i pedagog te zajedno sa sinom osnivač i umjetnički voditelj Umjetničke organizacije Cristoforium, jedinstvene u nas po organizaciji koncerata vrhunskih svjetskih umjetnika koji izvode glazbu na povijesnim klavirima. Izvodili su klasična djela iz repertoara za klavir četveroručno Brahmsa, Debussya i Dvořaka, te rijetko izvođenu Plesnu suitu Borisa Papandopula.Lovran classic Jelena i Metod

2. Festival Lovran classic bio je izvrsno posjećen raznolikom publikom od domaćih posjetitelja do turista koji su se u to vrijeme našli u Lovranu i okolici. Ugodan ambijent i izvrsna akustika lovranskog kina te činjenica da u ovom kraju nedostaje ovakvih događaja bila su izravan poticaj i motiv lovranskoj udruzi Corona Laurea da pokrene ovako nešto vrijedno i kvalitetno za lokalnu zajednicu.

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti