MarketingMNK Gorovo
Ćakule

Opatijski hoteli za Novu godinu puniji nego ljeti

continental

Prema pisanju portala Kult Plave Kamenice u Opatiji se peti put zaredom događa zanimljiv turistički fenomen

Peti put zaredom dočekujemo Novu godinu u Opatiji. I peti put zaredom opatijski su hoteli doslovno prepuni, i to uz visoke cijene. U Navisu su sve sobe za 31. prosinca  bile rezervirane još prije dva tjedna, kad smo mi na Booking.comu ugrabili zadnju raspoloživu sobu u Milleniumu. Soba je vrlo dobra, s lijepim pogledom na osvijetljenu Opatiju i velikim balkonom iznad šetnice, a košta oko 200 eura, što nije puno manje od kolovoške cijene. Dapače, u kolovozu 2018. kao i u kolovozu 2017. u boljim opatijskim hotelima bilo je lakše dobiti sobu nego za Novu godinu.

Što nam to govori? Očito je Nova godina jedini termin u godini, ne računajući vrhunac ljeta, kad Opatija koristi dva svoja strateška argumenta: sjajnu prometnu povezanost i ambijent koji zaista asocira na San Remo i druge luksuzne urbane gradiće po raznim mediteranskim rivijerama. No, u drugim dijelovima godine, izvan vrhunca  sezone Opatija je daleko od pune, a hotelijeri ne postižu posebno dobre cijene.

Da bi Opatija živjela cijelu godinu, njoj je upravo neophodno nekoliko velikih, jako luksuznih, jako atraktivnih i jako posebnih hotela, s jako puno specifičnih sadržaja  koji bi motivirali Zagrepčane i Ljubljančane, Austrijance i Talijane, da u petak popodne sjednu u auto i provedu fantastičan vikend u ugođaju opatijskih i lovranskih vila. Opatija bi, ako se želi probuditi, trebala postati upmarket zabavište za odrasle, s puno vrhunskih  restorana, barova i klubova. A za to je potrebno stvoriti ozbiljnu, veliku i luksuznu  hotelsku infrastrukturu.

Marketing

Via Kult plave Kamenice.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top