MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Vijesti

Opatijci: Naplatiti korištenje ili prodati okućnice

Okućnica
Foto: arhiva

Buru u javnosti za vrijeme “sezone kiselih krastavaca” podigla je jedna točka na dnevnom redu 32. sjednice Gradskog vijeća Grada Opatije. Točka o raspisivanju natječaja za prodaju okućnice Ville Marko u Voloskom iznenađujuće je povučena s dnevnog reda spomenute sjednice vijeća koja je održana elektronički 29. travnja 2020.

Riječ je o gradskom vlasništvu od 1180 m2, na adresi Andrije Štangera 63. Pješački pristup okućnici moguć je samo s južne strane sa šetališta Lungo mare, međutim, pristup je ograničen samo za stanare, obzirom na željezna vrata koja se zaključavaju. Tržišna je vrijednost nekretnine prema stručnoj procijeni 3.280.000,00 kn.

Sama namjera prodaje atraktivnom zemljišta uz samu šetnicu izazvala je reakcije određenog djela javnosti. Na društvenim se mrežama moglo se pronaći mnogo različitih mišljenja, a posebno su se istaknuli bespoštedni kritičari gradske vlasti koji su u eventualnoj prodaji vidjeli mogućnost prenamjene zemljišta i mogućnost izgradnje novog mastodonta uz obalu. Većina vijećnika u opatijskom parlamentu odlučila se na odgodu vijećanja o ovoj odluci stavivši pritom gradonačelnika u tešku situaciju u kojoj mora pronaći sredstva za izvršenje proračuna.

Valja naglasiti kako je Vijeće mjesnog odbora Voloskom na čijem se teritoriju nalazi sporna nekretnina dao podršku gradskim vlastima uz uvjet da se na nekretnini ne smije ništa graditi. Gradonačelnik Dujmić održao je prošlog tjedna tiskovnu konferenciju u svezi s ovom temom na kojoj se pita: Kome smeta prodaja okućnica vila na Voloskom?

Marketing

No, što o svemu misli opatijska šira javnost? Ako je vjerovati anketi objavljenoj u Facebook grupi Opatija je bitna, na pitanje: “Smatrate li da treba naplatiti korištenje ili prodati okućnice u vlasništvu Grada Opatije koje pojedinci koriste bespravno i bez naknade?” pristiglo je gotovo 150 odgovora. Velika većina anketiranih, njih 123 glasalo je da korištenje treba naplatiti ili okućnice treba prodati, a njih 21 smatra da to nije opcija.

Iako uzorak nije reprezentativan niti Facebook grupe treba smatrati vjerodostojnim pokazateljima javnog mnijenja, do nekog drugog istraživanja možemo zaključiti kako su Opatijci na neki način ipak rekli svoje mišljenje.

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top