MarketingJadran
Turizam

Opatija premašila ukupan broj prošlogodišnjih noćenja

238247222_5960766623994833_6415110999838379465_n

Opatija je premašila ukupan broj noćenja ostvarenih u 2020. godini. Od 1. siječnja do 20. kolovoza tako je ostvareno ukupno 494.605 noćenja na području čitavog grada, što je povećanje od 35 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U usporedbi s 2019. godinom, rekordnom za opatijski turizam, dosadašnji dio 2021. godine na razini je 60 posto istog razdoblja pretprošle godine.

U kolovozu je dosad Opatija zabilježila 139.572 noćenja, što je rast od 34 posto u usporedbi s prvih 20 dana istog mjeseca prošle godine. Pritom su 94 posto noćenja ostvarili strani državljani, najvećim dijelom s područja Njemačke, Austrije i Mađarske. Konkretno, Nijemci su ostvarili 46.000 noćenja što je 46 posto više nego 2020. godine, Austrijanci 20.600 noćenja uz rast od čak 99 posto u odnosu na prošlu godinu, dok su Mađari ostvarili 10.500 noćenja s rastom od 32 posto. Domaći gosti na četvrtom su mjestu po zastupljenosti, a ostvarili su 8.600 noćenja.

opatija turizam

s.prpić

Polovica svih noćenja ostvarena je u hotelima, koji bilježe 47-postotni rast. Privatni smještaj zaslužan je za 46 posto kolovoških noćenja, dok preostalih 4 posto otpada na nekomercijalni smještaj.

– Rezultat koji je Opatija ostvarila u dosadašnjem dijelu sezone nadmašuje očekivanja, posebice ako i posezona bude u skladu s najavama koje trenutačno postoje, što će u velikoj mjeri ovisiti o epidemiološkoj situaciji u destinaciji, ali i emitivnim turističkim tržištima. Iako je ova godina izazovna i neizvjesna, Opatija se dobro pripremila i spremno dočekala svoje goste i u turističkom ali i sigurnosnom pogledu. Hotelski i privatni smještaj visoke kategorije izrazito su traženi ove sezone pa se tako ovog kolovoza ne može naći slobodna vila s bazenom ili soba u hotelu a veseli da su i rujanski kapaciteti u ovoj kategoriji rasprodani unaprijed. Posjećenost grada je odlična baš kao i vanpansionska potrošnja. Ulaganje u podizanje kvalitete usluge svakako se pokazalo opravdanim i u hotelskom i u privatnom smještaju. Tijekom čitave godine ostvarili smo kvalitetnu komunikaciju s našim vjernim gostima, kao i onima koji dosad nisu posjetili naš grad te ponudili pregršt razloga za dolazak u Opatiju kao atraktivnu, zanimljivu, ali i – prije svega – sigurnu destinaciju. Opatija je zbog toga prepoznata kao jedno od ključnih odredišta na Jadranu, koja svojim gostima može ponuditi ne samo plaže i more, već i dugu tradiciju zdravstvenog turizma, kvalitetne wellness & spa centre, vrhunsku gastronomiju, široku lepezu sadržaja za aktivan odmor i boravak u prirodi te brojna događanja organizirana u skladu s epidemiološkim mjerama. U suradnji s brojnim subjektima iz turističkog sektora proteklo smo razdoblje radili na kreiranju novih turističkih proizvoda i doživljaja prilagođenih epidemiološkoj situaciji i novim navikama gostiju, a veseli nas da su gosti to prepoznali i pozitivno reagirali na činjenicu da Opatija doista pruža sve što im je potrebno za savršeni odmor, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

MarketingMariner keramika
opatija turizam

foto: s. prpić

Izvor: Fiuman

Foto: Smiljan Prpić

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top