MarketingMariner keramika
Turizam

Opatija je u prva četiri mjeseca najuspješnija destinacija na Kvarneru

opatija turizam

Dosadašnje razdoblje 2022. godine obilježili su domaći gosti, ali i posjetitelji iz Austrije i Slovenije koji bilježe značajan rast prema broju noćenja u odnosu na 2019. godinu.

Ukupno gledano, svako četvrto noćenje na Kvarneru u protekla četiri mjeseca ostvareno je u Opatiji.

Najbolje turističke rezultate na Kvarneru u prva četiri mjeseca ove godine ostvarila je Opatija, koja je bila najčešći izbor za odmor na području Primorsko-goranske županije u dosadašnjoj predsezoni. Od 1. siječnja do 30. travnja Opatija je zabilježila 71 tisuću dolazaka i 190 tisuća noćenja, što čini 23% udjela u ukupnim kvarnerskim noćenjima. Drugim riječima, tijekom dosadašnjeg razdoblja 2022. godine, svako četvrto noćenje na Kvarneru ostvareno je u Opatiji.

Od ukupnog broja noćenja, 58 tisuća ili 30% ostvarili su domaći gosti, koji su prema ovom kriteriju na prvom mjestu. U odnosu na 2019. godinu, broj noćenja domaćih gostiju povećan je za 13 posto. Strani su gosti ostvarili ukupno 132 tisuće noćenja, a najveći udio u toj brojci imaju posjetitelji iz Austrije. Sa 43.300 noćenja, „popravili“ su svoj rezultat iz 2019. godine za 6 posto. Nakon Hrvata i Austrijanaca, treći po udjelu su Slovenci sa 19 tisuća noćenja i rastom od 16 posto u odnosu na isto razdoblje posljednje „pretpandemijske“ godine. Značajno povećanje broja noćenja ostvarili su gosti iz SAD-a s rastom od 33 posto, Švicarske s rastom od 11 posto te Mađarske s rastom od 10 posto.

MarketingMariner keramika

Kada je izbor smještaja u pitanju, opatijski su gosti uglavnom birali hotele, koji imaju 83% udjela u ukupnim noćenjima, odnosno 158 tisuća ostvarenih noćenja. S 28 tisuća noćenja, privatni smještaj u opatijski ukupni rezultat „ugradio“ je 15 posto udjela, dok preostali dio otpada na nekomercijalni smještaj.

Možemo biti vrlo zadovoljni s dosadašnjim dijelom turističke godine, koji je pokazao da je Opatija tražena destinacija i posluje tijekom cijele godine. Interes gostiju, uz naše prirodne ljepote i bogato kulturno i povijesno nasljeđe, ostvarili smo ciljanim promotivnim kampanjama, kao i već poznatim programima od Adventa, preko Valentinova, oaze wellnessa do Uskrsa. Optimistično gledamo prema sezoni, jer dosadašnje najave su dobre, a ukidanje epidemioloških mjera omogućilo nam je da ponovo organiziramo velika i dobro posjećena događanja poput RetrOpatije koja se vraća u svojem poznatom terminu krajem lipnja, poručila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

55555
MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

Zadnje novosti

To Top