MarketingMariner keramika
Opatija

“Opatija 21” je najbolja hrvatska tvrtka po pitanju organizacije i unapređenja

igor štok

Tvrtka “Opatija 21” dobila je nagradu HPU-a (Hrvatske strukovne udruge) za najbolju tvrtku u 2020. g. po pitanju organizacije, unapređenja i razvoja sustava parkiranja u RH

-Posebno sam počašćen što nagrada dolazi od struke i to u konkurenciji cijele Hrvatske ( 70 gradova i općina), a naročito zato što struka nije nikoga nagradila u zadnjih 14 godina. Izuzetno sam ponosan na sve djelatnike koji su zajedno sa mnom kontinuirano radili na unapređenju tvrtke. Zahvalio bih se i vlasniku Gradu Opatiji koji je tvrtki omogućio razvoj bez upliva politike. Znate, to je izuzetno važno za upravljanje tvrtkom. Morate znati da smo vrlo mlada tvrtka koja je bačena u vatru prije tri godine bez ikakvih parametara za organizaciju djelatnosti kao i financijskih resursa.- rekao je Igor Štok direktor tvrtke Opatija 21.

Zašto najbolji?

HPU je nagradu dao analiziravši tvrtku temeljem više parametara. Najprije  je struka ustvrdila da grad Opatija ima najkompleksnije Opće uvjete organizacije parkiranja u Republici Hrvatskoj i to iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4185 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirnog bona te iznimno velik broj (680) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima i blagdanima u zimskom periodu itd. Nadalje, važno je kako se troše ljudski resursi i ono najvažnije jest da Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u Hrvatskoj po broju parkirnih mjesta a utvrđeno je da ima najbolju kontrolu sustava. Upravo tu leži razlog dobivanja nagrade. Naime, da biste sve ove beneficije i komociju korisnika mogli kontrolirati a da pritom ne ugrozite poslovanje tvrtke prekomjernim troškovima ili zapošljavanjem velikog broja ljudi, potrebno je pristupiti organizaciji tvrtke na jedan drukčiji način. Tvrtka koristi 6 softwareskih rješenja koje se nadopunjuju i čine jednu cjelinu a komplementarno se nadopunjuju sa novim tehnologijama koje smo implementirali.

Kako ostatak Hrvatske gleda na ova postignuća?

-Da smo dobro pogodili, govori i činjenica da nas sada i drugi gradovi u Hrvatskoj kontaktiraju želeći primijeniti naš pristup. Možda smo trebali i zaštiti svoj „know how“ pa bismo ga danas mogli i prodavati. No to su slatke brige i puštamo ih za neko drugo vrijeme. Gode nam pohvale iz cijele Hrvatske ali i od stranih korisnika jer oni su pravi pokazatelj naših nastojanja da učinimo više i bolje.

MarketingMariner keramika

Što očekujete u 2021. godini?

-Vrlo je važno napomenuti da je tvrtka kao najbolja u RH kandidirana temeljem ove nagrade za EPA AWORD nagradu (European Parking Association), te ću u travnju 2021. u Briselu na skupštini Europske Parking Udruge imati prezentaciju načina poslovanja tvrtke Opatija 21. U ožujku 2021. g. će nas delegacija evropske struke posjetiti i na licu mjesta utvrditi točnost svih parametara u poslovanju. Na kraju, sve ovo što nam se upravo događa nije samo satisfakcija za dosadašnji rad već nas tjera da ne stanemo sa razvojem nego da i Europi pokažemo što sve može hrvatska pamet.

Nagrada HPU

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top