MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Turizam

Kvarner se priprema za nastavak turističke 2020. godine

opatija

Turističko vijeće Turističke zajednice Kvarnera održalo je svoju prvu sjednicu uživo nakon popuštanja mjera i uputa da se sjednice održavaju putem video poziva. Članovi vijeća tom prilikom razgovarali su o utjecaju pandemije koronavirusa na turizam, stanju na emitivnim tržištima, epidemiološkim mjerama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje je izdalo preporuke za prelazak granice, zatim rad smještajnih objekata, ugostiteljskih objekata i plaža.

Jedna od tema sjednice također bile su i aktivnosti te poslovanje Turističke zajednice Kvarnera tijekom ove, za cijeli turistički sektor, izvanredne situacije.

Župan Zlatko Komadina komentirao je činjenicu da upravo zahvaljujući izvrsnom sustavu javnom zdravstva predvođenom Nastavnim zavodom za javno zdravstvo PGŽ, ali i tradiciji zdravstvenog turizma danas na Kvarneru imamo dobru epidemiološku sliku koju bi trebalo sačuvati i nakon otvaranja granica.
„Dobro je da turisti žele doći u Hrvatsku, naši turistički radnici žele da se sektor pokrene, i važno je na razini EU i kroz bilateralne dogovore među državama dogovoriti jedinstveno postupanje kod dolaska gostiju i njihovo vraćanje u matične države koje, primjerice, inzistiraju na samoizolaciji što pak traži dobro planiranje vremena provedenog na godišnjim odmorima. Svjesni smo da se prekograničnim kretanjem ljudi, može nastaviti kretanje virusa, ali u većini država našeg okruženja, kao što su Slovenija, Austrija, Mađarska, Češka, Slovačka također je stabilna epidemiološka situacija. Naša Županija kao i Istarska praktički su korona free zone, ali unatoč tome važno je dati ljudima jasne upute kako se ponašati te ujednačiti postupanje“, rekao je župan Komadina.

Tijekom svibnja po ulasku u treću fazu popuštanja mjera, regija Kvarner, kao i ostatak Hrvatske, polako ali sigurno priprema se za nastavak turističke 2020. godine. Na Kvarneru gotovo svi smještajni i ugostiteljski objekti su, pravovremenim zatvaranjem svojih prostora, pridonijeli održavanju vrlo dobre epidemiološke slike Hrvatske. To vrijeme iskorišteno je za uređenje i obnavljanje prostora, preinake, edukacije.

Reakciju Vlade RH i nadležnih službi, prepoznali su i brojni strani mediji koji Hrvatsku ističu kao dobro organiziranu i discipliniranu u provođenju mjera zaštite. Zahvaljujući tome, ističu nas kao jednu od nekolicine europskih zemalja koje će s dobrodošlicom dočekati turiste već ovo ljeto:
od najčitanijih njemačkih novina Bild koje su Hrvatsku svrstale među jednu od 8 zemalja koje bi ovoga ljeta mogli posjetiti njemački turisti, do vodećeg svjetskog turističkog vodiča Lonely Planet Magazin-a koji je Hrvatsku svrstao među TOP 4 europske zemlje koje će turisti moći posjetiti ovo ljeto, zatim južnokorejski turistički časopis SRT kojeg izdaje istoimena željeznička kompanija Super Rapid Train i koji je u svom svibanjskom izdanju uvrstio Hrvatsku i otok Rab među TOP 8 destinacija svijeta koje treba posjetiti pa do najgledanije belgijske VTM televizije i planetarno popularnog pariškog modnog magazina Vogue koji oboje preporučuju Hrvatsku kao idealnu ovogodišnju ljetnu destinaciju…

Kvarner je u turističku 2020. godinu krenuo s odličnim brojkama – tijekom siječnja i veljače ostvareno je 16% više noćenja i 16% više dolazaka, a višegodišnje statističke analize potvrđivale su nam stalan i stabilan rast.
Dolaskom pandemije turizam je bio usmjeren na praćenje razvoja situacije i uputa nadležnih službi i institucija. Prema informacijama s terena i partnera s naših glavnih inozemnih tržišta, rezervacije za glavnu sezonu još nisu otkazane, interes i namjere za dolaskom postoje, pa će se tek krajem sezone moći govoriti o realnim brojkama koje će se ostvariti u 2020. godini, čulo se na sjednici TZ Kvarnera.

Trenutno na Kvarneru je otvoreno nekoliko hotela, najviše na Opatijskoj rivijeri. Već sredinom i krajem svibnja i početkom lipnja otvara se nešto više hotela i kampova, i to na Opatijskoj rivijeri i u Rijeci, te Crikveničkoj rivijeri i otocima Krku, Cresu, Rabu i Lošinju. Pri tome treba voditi računa da najave otvorenja smještajnih objekata uvelike ovise i o otvaranju granica te ukidanju zabrane putovanja. Mnogi smještajni objekti na Kvarneru, nude mogućnost 100% besplatnog otkaza rezervacije ili vouchere u iznosu od 30 ili 50€.
Na razni Hrvatske, glavni „turistički“ fokus trenutno je stavljen na goste iz nama najbližih zemalja: Slovenije, Austrije, Češke i Mađarske, ali i Njemačke, Poljske i Slovačke. Veliku ulogu igrat će i domaći gosti, i zbog toga Ministarstvo turizma RH ima u planu proširenje ponude CRO turističke kartice kako bi se potaknula domaća turistička potražnja i turistički promet unutar zemlje.

Marketing

“Turistička zajednica Kvarnera, kao i cijeli sustav turističkih zajednica, od samih početaka pandemije, svoju komunikaciju s tržištima održava putem društvenih mreža i web portala. Prisutni smo s porukama #VisitKvarnerTomorrow i #CroatiaLongDistanceLove, povezani smo Hrvatskom turističkom zajednicom ali i sustavom lokalnih turističkih zajednica s područja Kvarnera koji također koriste iste poruke u komunikaciji sa svojim pratiteljima te na taj način zajednički postižemo jaču vidljivost, ostvarujemo veći broj angažmana i dijeljenja naših objava na društvenim mrežama. Kroz newsletter Hrvatske turističke zajednice koji je namijenjen isključivo hrvatskim poslovnim partnerima, dodatno se animira domaće tržište na koje se stavlja veliki naglasak u ovoj godini. Naše objave na platformi TravMedia.com, najvećoj svjetskoj press mreži za turistički sektor, održavamo stalnu komunikaciju s novinarima, „influencerima“, medijskim profesionalcima i ostalim predstavnicima turističke industrije poput turističkih menadžment kompanija i organizacija, PR-agencija i sl., kojima je ova mreža i namijenjena”, istaknula je direktorica Irena Peršić Živadinov.

Koliko je koronavirus utjecao na svjetska turistička kretanja, najbolje pokazuju brojke Svjetske turističke organizacije: u ožujku kad su se granice počele zatvarati, na svjetskoj razini zabilježen pad dolazaka od čak 57%, tj. gubitak od oko 67 milijuna međunarodnih dolazaka i oko 80 milijardi američkih dolara.

Što se tiče, Njemačke – našeg tržišta broj 1, touroperatori DER Touristik i FTI grupa, otkazali su rezervacije putovanja za svibanj, ali njemačko udruženje putničkih agencija i turoperatora DRV njemačkoj vladi uputio je poziv da razmotri što skorije povlačenje svojeg upozorenja o međunarodnim putovanjima.

TZ Kvarnera je u 2020. godinu ušla noseći jednu od najprestižnijih turističkih titula, nagradu svjetskog turističkog vodiča Lonely Planet Magazin-a „Best in Travel 2020“ kao jedna od „must go“ destinacija u 2020. godini, a planirano je bilo i domaćinstvo Skål kongresu koji je zbog koronavirusa otkazan kao što su otkazani i programi vezani za projekt Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020. “Svjesni smo da nas do kraja godine vjerojatno očekuju novi izazovi koje ćemo zajedničkim radom prebroditi”, zaključila je Irena Peršić Živadinov.

Via Fiuman.hr

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top