MarketingMNK Gorovo
Regija

Kampanja za podizanje prepoznatljivosti branda Hrvatska

mošćenička

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je prvu ovogodišnju brand kampanju koja će se do 17. veljače provoditi na ukupno pet emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska.

Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu si i aktivnosti display oglašavanja.

„Prvu ovogodišnju brand kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije. Prilikom provedbe ove kampanje fokus nam je na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, eno-gastro i aktivni turizam. Riječ je o segmentima ponude koji su najtraženiji na navedenim tržištima i koji mogu biti motiv dolaska većeg broja gostiju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su iza nas i u tijeku nastupi na brojnim turističkim sajmovima na tržištima poput Njemačke, Nizozemske i Austrije.

Osnovni cilj brand kampanje je podizanje prepoznatljivosti branda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije zbog čega se u ovim kampanjama primarno komuniciraju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti.

MarketingMariner keramika

Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2019. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta. Uz glavne kampanje Hrvatske turističke zajednice, u 2019. godini producirat će se i materijali za nautičku, zdravstvenu i kongresnu kampanju te za B2B kampanju koju provode predstavništva.

Izvor: htz.hr

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top