MarketingMariner keramika
Turizam

Hrvatska je u samom vrhu destinacija koje biraju Austrijanci

LIDO KUPALIŠTE PLAŽA TURISTI LJETO
foto: Smiljan Prpić

Ususret ljetnoj sezoni austrijski organizatori putovanja proveli su tržišne analize prema kojima je Hrvatska u samom vrhu najtraženijih inozemnih destinacija Austrijanaca

Organizator putovanja Gruber Reisen je među svojim klijentima i kupcima od 1.200 ispitanika, proveo istraživanje pod nazivom „Barometar putovanja u 2022. godini“. Rezultati su pokazali da je Hrvatska vodeća i najtraženija destinacija na austrijskom tržištu.

Austrija je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam, a našoj zemlji u prilog ide podatak iz istraživanja prema kojem se čak 95 posto Austrijanaca izjasnilo da svoj odmor želi provesti unutar Europe. Optimizam daju i drugi pokazatelji prema kojima gotovo svaka druga osoba na tržištu Austrije želi putovati više nego prošle godine, a pritom žele otkrivati nove destinacije, kulturnu i eno-gastronomsku ponudu, kao i ponudu aktivnog turizma“, naglasio je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, nadodavši kako sigurnost u odredišnoj destinaciji ostaje važan aspekt prilikom rezervacija putovanja.plaža more kupanje turisti

Rezultati istraživanja također pokazuju kako je volja i želja Austrijanaca za putovanjima velika obzirom da je 53 posto ispitanika već bukiralo putovanje u ovoj godini

65 posto ispitanika se izjasnilo da preferira sunce i more kao motiv dolaska, dok posjeti gradovima postaju sve interesantniji te se nalaze na drugom mjestu po izraženom interesu. Dodajmo kako je rezultate ovog istraživanja prenio i popularni online stručni magazin Traveller Online.

MarketingMariner keramika

Istraživanje pod nazivom „Ruefa Reisekompass u 2022. godini“ proveo je i poznati organizator putovanja Ruefa Reisen GmbH na uzorku od 1.500 ispitanika. Prema dobivenim rezultatima Hrvatska se nalazi na visokom drugom mjestu najtraženijih destinacija na austrijskom tržištu, odmah iza vodeće Italije, a ispred zemalja kao što su Njemačka, Grčka i Španjolska. Rezultate ovog istraživanja prenijeli su i brojni popularni online stručni magazini kao što su Traveller Online, Tip Online i Ots.

Rezultati ovih istraživanja, kao i povratne informacije partnera s nama ostalih važnih tržišta kao što su Njemačka, Slovenija, Poljska ili Češka, potvrđuju kako je interes za putovanjima i Hrvatskom vrlo izražen. Prvi veći priljev inozemnih gostiju očekujemo za Uskrs, posebice s teritorijalno bližih tržišta kojima su hrvatske destinacije lako dostupne i cestovnim pravcima“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

55555
Marketing

Zadnje novosti

To Top