MarketingMariner keramika
Foto

HoReCa Adria sajam ugostiteljske opreme u Opatiji

  • Horeca
  • Smiljan Horeca9
  • Smiljan Horeca
  • Smijan Horeca 3
  • Smiljan Horeca 1
  • Smiljan Horeca 2
  • Smiljan Horeca 4
  • Smiljan Horeca 5
  • Smiljan Horeca7
  • Smiljan Horeca11
  • Smiljan Horeca 10
  • Horeca
  • Smiljan Horeca9
  • Smiljan Horeca
  • Smijan Horeca 3
  • Smiljan Horeca 1
  • Smiljan Horeca 2
  • Smiljan Horeca 4
  • Smiljan Horeca 5
  • Smiljan Horeca7
  • Smiljan Horeca11
  • Smiljan Horeca 10

Sa zamjenicom gradonačelnika Grada Opatije Verom Aničić razgledali smo prvi dan sajma HoReCa Adria.

Sajam ugostiteljske opreme u Opatiji predstavlja vodeće domaće i svjetske dobavljače

Opatija je i ove godine domaćin sajma HoReCa Adria, koji će se od četvrtka, 8. do subote, 10. studenog održati u Sportskoj dvorani Marino Cvetković. Na sajmu se predstavlja više od 70 pomno odabranih izlagača iz Hrvatske i inozemstva, koji prezentiraju više od 5.000 artikala i usluga vodećih brendova za opremanje hotela, apartmana i restorana.
U protekle četiri godine, sajam HoReCa Adria odabranim se izlagačkim programom i specijaliziranim konceptom profilirao kao mjesto na kojem započinje priprema nove turističke sezone i to za brojne turističke djelatnike ne samo iz Istre i Kvarnera, već i iz cijele Hrvatske.
Riječ je o trodnevnom sajmu koji na kraju sezone u Opatiju dovodi vodeće dobavljače opreme za sve turističke djelatnosti. Upravo se ovaj jesenski period pokazao terminom kako bi se poduzetnici u turizmu na vrijeme mogli upoznati s najnovijim trendovima, odnosno kako bi se što kvalitetnije i pravovremeno pripremili za sezonu 2019.

Nove tehnologije i oprema

I ove godine na HoReCa Adria vodeći dobavljači brendova iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Njemačke, Austrije, Italije, Švicarske, Švedske, Velike Britanije predstavljaju širok raspon proizvoda i usluga namijenjenih opremanju hotela, apartmana te restorana i ugostiteljskih objekata. Sajam je projekt časopisa Turizam info, pokrenut s ciljem da na jednome mjestu spoji dobavljače iz sektora turizma s hotelijerima, vlasnicima apartmana, restoraterima, ugostiteljima i svima ostalima koji se bave turizmom, a koji na sajmu mogu vidjeti nove trendove i tehnologije te razmijeniti iskustva. Organiziran je uz pokroviteljstvo i uz podršku Grada Opatije i Hrvatske gospodarske komore.

– Ove smo godine posebno ponosni na činjenicu da su naši izlagači pripremili brojne premijere, pa predstavljamo više od 30 novih proizvoda kojih do sada nije bilo na hrvatskom tržištu, rekao je direktor sajma Adriano Požarić.

MarketingMNK Gorovo

Besplatan ulaz na sajam

Posjetitelji u Opatiji moći će vidjeti brojne novitete koji će dodatno olakšati i unaprijediti svakodnevno poslovanje. Izdvojimo inventivni uređaj LG Styler kojeg će predstaviti tvrtka Bijeli svijet, te novo švedsko rješenje za transport hrane u ugostiteljskim objektima proizvođača ScanBox. Što se tiče novih tehnologija, Istra Tech predstavlja aplikaciju MISH DOM, koja je namijenjena podršci rada djelatnika u domaćinstvu za bolju organizaciju rada i komunikaciju samih članova tima.
Osim ovih noviteta, a sajmu će biti predstavljeni najnoviji modeli ledomata, frižidera za odležavanje mesa, salamoreznica Berkel, oprema za sanitarne javne prostore, Miele perilice i sušilice, te linije klasičnog keramičkog stolnog posuđa te plastičnih čaša kao i kuhinjsko posuđe za pripremu alergen free hrane.
Ulaz na sajam je besplatan za sve posjetitelje uz prijavu na www.horeca-adria.com, a isti će trajati do subote 10 studenog.

Radno vrijeme sajma je u četvrtak i petak od 10 do 18 sati a u subotu će biti otvoren do 17 sati.

Snimio: Smiljan Prpić.

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
To Top