MarketingMariner keramika
Opatija

Grad Opatija postaje jedan od vlasnika Autotroleja

autobus autotrolej 32

Marko Ćorić (HDZ) naglasio je da nema smisla ulagati u tvrtku koja je gubitaš, ta apelirao na to da se Grad Opatija treba odvažiti na stvaranje vlastitog lokalnog prijevoznika koji će zadovoljiti potrebe građana

SDP i AM izglasali – Grad Opatija postaje jedan od vlasnika Autotroleja, nezavisni vijećnici oštro protiv: “To je jako štetna odluka. Autotrolej je gubitaš i rupa bez dna, a Kirigin pristaje na njegove ucjene”

Jučerašnja sjednica, peta po redu u novome sazivu opatijskog lokalnog parlamenta, izazvala je mnogobrojne reakcije, sukobe i prijepore u različitim sferama gradskog života. Možemo slobodno reći da se gradska vlast predvođena SDP-om i oporba predvođena nezavisnim vijećnicima nisu složili gotovo ni u čemu, osim u izboru novog Savjeta mladih Grada Opatije, koji je gotovo jednoglasno izabran.

Jedna od očekivano najžustrijih rasprava i kulminacija burne sjednice izazvala je točka dnevnog reda koja se odnosi na ulazak Grada Opatije u vlasničku strukturu prijevozničke tvrtke Autotroleja. Gradonačelnik Kirigin istaknuo je da je nužno da Grad uđe u vlasništvo Autotroleja ulaganjem iznosa od 100 tisuća kuna, jer je u protivnom Autotrolej najavio mogućnost da će na linijama koje voze na području Grada Opatije prometovati stari autobusi. Naime, novi autobusi nabavljeni su sufinanciranjem iz europskih fondova, a EU, koja je stroga u pogledu uvjeta za dodjelu svojih sredstava, uvjetuje da novi autobusi voze samo na području onih gradova i općina koje su vlasnici Autotroleja.

Predsjednik kluba nezavisnih vijećnika i oporbeni vijećnik Domagoj Tramontana izrazio je svoje nezadovoljstvo i neslaganje s gradonačelnikovim pristajanjem na ucjenjivačku politiku Autotroleja: “Ovo je jako štetna odluka s kojom se nikako ne mogu složiti. Autotrolej je gubitaš kojem liburnijski gradovi i općine godinama krpaju minuse u poslovanju. Grad Opatija već sada ima važeći ugovor s Autotrolejom, a izglasavanjem ove odluke Opatija se dovodi u situaciju da će uskoro pokrivati još veće gubitke. 100 tisuća kuna je jako puno novca koji se mogu utrošiti na puno korisniji i racionalniji način.”

S Tramontanom se složio i Marko Ćorić (HDZ) koji je naglasio da nema smisla ulagati u tvrtku koja je gubitaš, ta apelirao na to da se Grad Opatija treba odvažiti na stvaranje vlastitog lokalnog prijevoznika koji će zadovoljiti potrebe građana.

MarketingJadran

252088361_886230408920400_2172382008915760554_n

Nezavisna vijećnica Zorica Sergo iskoristila je priliku da izrazi svoje nezadovoljstvo s iznimno niskom kvalitetom usluge Autotroleja koja posebno pogađa stanovništvo opatijskog zaleđa: “Vozni red je sve kraći, linije su sve rjeđe, a cijena Autotrolejovih usluga svake godine je sve skuplja. Naši ljudi su nažalost prisiljeni na prijevoz automobilima.”

Gradonačelnik Kirigin (SDP) istaknuo je da je Autotrolej na poslovnom planu iznimno loše podnio korona krizu koja je utjecala na poskupljenje prijevoza i slabiji vozni red: “Naši ugovori s Autotrolejom iznose otprilike 5 milijuna kuna, ako želimo da busevi voze češće, morat ćemo uložiti veći iznos u Autotrolej. Nažalost, Autotrolej je monopolist na našem području, a svi pokušaji da se odustane od suradnje s njime je propao. Neisplativo je ulaziti u drugačije kombinacije. Neki gradovi i općine su probali drugačije, ali su se ipak vratile Autotroleju.”

Jedino u čemu su se složili i predstavnici vlasti i predstavnici oporbe jest da je Autotrolejova usluga iznimno loša, a žalosno je da se ona ni u skoroj budućnosti, kako sada stvari stoje, neće popraviti, dok će cijene prijevoza sve više rasti, naravno, na štetu građana.

55555
MarketingMALONOGOMETNA IGRAONICA

Zadnje novosti

To Top