Marketing
Kultura

Festival Opatija- uspješna 2019. kao dobar zalog za budućnost

sv jakov

Kako što uspješnije prebroditi krizu i ovu 2020. godinu?

Festival Opatija zna odgovor. On je vrlo jednostavan, dočekajte je pripremljeni. A kako se bolje pripremiti nego rekordima prethodne godine. Za  2019. bilo je predviđeno nekoliko ciljeva: povećanje broja posjetitelja, nastupi velikih međunarodnih imena, povećanje raznovrsnosti programa i povećanje vlastitih prihoda. Iz Festivala Opatija poručuju sve smo ih ostvarili.
Tijekom 2019. u izvedbama je uživalo gotovo 120 tisuća posjetitelja, ostvaren je cjelogodišnji program bez stanke,
svi prostori kojima  raspolažu bili su u pogonu, a zbog paralelnih programa ostvareno je više događanja nego što je dana u godini. Zvuči impresivno, zar ne?

101441286_1168102803523703_3540165774851178496_n

“Raznovrsnost ponude je nama važna kako bi svatko pronašao nešto za sebe pa smo imali nastupe popularnih glazbenika, kazališne predstave za djecu i odrasle, kino projekcije, klasičnu glazbu, predavanja, izložbe, kongrese, partyje, itd.”, poručuju iz Festivala. Ipak, 2019. će ostati zapamćena po tome što je  Opatija napokon   etablirana kao jedna od najvažnijih koncertnih destinacija u Hrvatskoj. Pored uvijek najboljeg od domaćih snaga, prvo se 2018. prekinuo višegodišnji post velikih međunarodnih glazbenika sa Zuccherom i Dire Straits Ex., a 2019. tu su održane ekskluzive (znači samo Opatija i nigdje drugdje u Hrvatskoj) velikana svjetske estrade Diane Krall i Erosa Ramazzottija.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Korona je ove godine odgodila niz međunarodnih događanja, od Olimpijskih igara, Europskog prvenstva u nogometu, brojnih glazbenih turneja. Strpimo se svi jer 2021. se sve vraća na program, kada nešto dobro radite iznenadne okolnosti vas mogu samo omesti, no ne i trajno udaljiti od cilja.
“Smisao Festivala nije puka zarada, ali živimo u vremenu kada je to jako važno stoga veseli podatak da smo tijekom 2019. uspjeli povećati prihode za 20,1%. Time smo završili 2019. godinu u plusu, a posebno veseli što je ostvaren rekord naše samostalne zarade za koju se borimo na tržištu s našim uslugama,” kazao je ravnatelj Gigante Dešković . Nadalje izjavljuje “Tijekom 2019. godine tim smo putem zaradili gotovo 4,3 milijuna kuna, i nastavili uzlazni trend nakon što je 2018. zarađeno 2,96 milijuna, 2017. 1,35 milijuna, 2016. 0,85 milijuna.”
“Ali ono najvažnije je da su svi ovi ciljevi ostvareni isključivo zaslugom vrijednih ljudi koji rade u
Festivalu, stoga velika pohvala upravo njima”, zaključuje Gigante Dešković.

Nereo Crnić opatija

Foto:Nereo Crnić

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top