MarketingMariner keramika
Vremeplov

Danas se obilježava 89. obljetnica posljednje vožnje opatijskog tramvaja

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Na današnji dan 1933. godine opatijski tramvaj odradio je svoju posljednju vožnju.

Prije točno 89 godina, 31. ožujka 1933. godine, opatijski tramvaj odvozio je svoju posljednju vožnju.

Gradnja pruge započela je 1907. godine, da bi se pokusna vožnja i tehnički prijam izveli već 7. veljače iduće godine.

Tramvaj je započeo s redovitim prometom 9. veljače 1908. godine. Trasa je počinjala kod željezničke stanice Matulji, spuštala se prema Voloskom te vodila do Ičića, Ike i Lovrana (12 km).

Opatijski tramvaj

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

 

Koncesionar gradnje željezničke pruge Pivka-Rijeka bio je bavarski princ i bankar Alfred Wrede, a njegov tehnički savjetnik bio je poznati građevni poduzetnik Jakob Ludwig Münz, koji je 1903. u Ičićima izgradio obiteljsku villu – Villu Münz.

Villa Munz

Villa Munz

MarketingMariner keramika

Nakon Prvog svjetskog rata tramvaj je preuzelo talijansko društvo koje ga je 1933. ukinulo i uvelo u saobraćaj autobuse. Vagone su prodali u Ljubljanu, gdje su se i dalje upotrebljavali.

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

Opatijski tramvaj | Izvor: Grad Opatija

55555
Marketing

Zadnje novosti

To Top