MarketingMariner keramika
Vijesti

Dan mimoza: prevencija i rano otkrivanje raka grlića maternice

download
foto: NZJZ

U sklopu Dana mimoza i Nacionalnog dana prevencije i ranog otkrivanja raka vrata maternice (23. siječanj 2021.) pokrenuta kampanja “NEĆU RAK”

Svake se godine treće subote u siječnju obilježava Dan mimoza i Nacionalni dan  borbe protiv raka grlića maternice. Program je dio Europskog tjedna prevencije raka vrata maternice, koji je Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko – goranske županije počeo provoditi davne 2006. godine, a od 2012. program je krenuo i na nacionalnoj razini.

Cvijet mimoze izabran je kao simbol borbe protiv raka vrata maternice jer mimoza u mnogim kulturama simbolizira ženu, slobodu, emancipaciju, osjećajnost, a činjenica da cvjeta u hladnim uvjetima pokazuje snagu i otpornost koju bi svaka žena trebala imati kad je u pitanju njezino zdravlje.

Za razliku od prethodnih godina kada su se žene od 25-64 godine u sklopu ovog javnozdravstvenog programa pozivale svome ginekologu iz primarne zdravstvene zaštite da naprave papa -test, Hrvatski zavod za javno zdravstvo ove je godine zbog globalne pandemije provođenje preventivnih aktivnosti usmjerio na digitalne platforme. U sklopu 15. Europskog tjedna prevencije raka maternice, izrađena je nova internetska stranica na temu prevencije raka vrata maternice sa sloganom “NEĆU RAK”. Stranica je prvenstveno namijenjena ciljanoj populaciji žena, ali i ostalim građanima i javnosti, te zdravstvenim djelatnicima i stručnjacima koji rade u području ginekoloških preventivnih programa i zaštite zdravlja žena. Internetskom stranicom nastoji se pružiti sve bitne informacije na jednom mjestu. Uz informacije o rizicima i načinima zaštite, nova internetska stranica pruža i mogućnost postavljanja upita iz područja prevencije raka maternice putem internetskog obrasca i popis ginekoloških ordinacija  u javnozdravstvenoj mreži primarne ginekološke zaštite po županijama.

MarketingMariner keramika

Kampanja “Neću rak” ima cilj doprinijeti edukaciji javnosti o prevenciji raka maternice i skrenuti pažnju na cijepljenje protiv HPV-a kao primarnu prevenciju i redovne ginekološke preglede kao sekundarnu prevenciju. Kampanja i nova internetska stranica pod nazivom  “Neću rak”, žele javnosti poručiti da se gotovo svaki slučaj raka vrata maternice može spriječiti, te da odgovornošću prema svom zdravlju raku možemo reći PA – PA.  Kampanja će se provoditi tijekom siječnja i veljače, a kampanju su podržale i Ella Dvornik i Danijela Dvornik.

55555
MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

Zadnje novosti

To Top