MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Đir

Chef Tomislav Nikšić oduševio premium odrescima

Chef Tomislav Nikšić, voditelj Metro Masterclassa (2)

U petak, 25. listopada, METRO je u sklopu sajma HoReCa Adria u Opatiji priredio ekskluzivni METRO Masterclass pod kuharskom palicom renomiranog chefa Tomislava Nikšića. Glavna tema METRO Masterclassa, namijenjenog profesionalnim chefovima i ugostiteljima s područja Kvarnera i Istre, ovom je prilikom bilo vrhunsko meso, poput Premium odrezaka iz METRO ponude. Na radionici su prezentirani i METRO ultra svježi asortiman te bogata ponuda gastro opreme, a nastavilo se druženjem s profesionalnim kupcima i partnerima, s kojima se razgovaralo o uspjesima tijekom protekle turističke sezone.

Mi kao METRO želimo biti prvi partner ugostitelja u Hrvatskoj i zato nam je važno da naše poslovanje gradimo u skladu s poslovnim potrebama naših kupaca. Podršku svojim kupcima pružamo ne samo za vrijeme sezone, već tijekom cijele godine, kad se zajednički pripremamo za što kvalitetniju i dužu turističku sezonu“, rekao je Marinko Blečić, direktor veleprodajnog centra Rijeka, koji je bio i domaćin METRO Masterclassa.

Jela za goste pripremao je Tomislav Nikšić koji je dosadašnju karijeru gradio kao glavni chef brojnih svjetskih i domaćih restorana, među kojima se posebno ističu restoran Gertrude’s u američkom Baltimoreu te hoteli Le Meridien Lav, DoubleTree by Hilton i Sheraton Dubrovnik Riviera. Sva jela pripremao je od METRO Chef i METRO Premium proizvoda, METRO-ovih robnih marki skrojenih za profesionalne potrebe chefova i ugostitelja, a goste su posebno oduševili carpaccio od govedine, tagliatelle s flank steakom i caprese salatom od rajčice i bosiljka, bavette succotash uz guacamole od avokada i kukuruz šećerac, te biftek uz kremastu mascarpone palentu s okusom tartufa.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

I ovim METRO Masterclassom nastojalo se pokazati kako kontinuiranim razvojem inovativnog asortimana i usluga METRO želi biti podrška ugostiteljima, kako bi oni svojim gostima mogli ponuditi visokokvalitetne proizvode, jačati svoju konkurentnost te razvijati turističko-gastronomsku ponudu u Hrvatskoj.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top