MarketingMariner keramika
Politika

Burić i Netretić: Stvarni projekti, a ne kule u zraku

buric-netretic

Projekt Žičare Učka nije nova stvar, ističu u stranci Bura. Još 2017. na petoj sjednici županijske skupštine donesena je odluka da se iz proračuna županije dokapitalizira tvrtka Žičara Učka d.o.o. kako bi se konačno krenulo u dovršenje projekta žičare na Učki, ističe kandidat Bure za župana primorsko goranske županije Josip Netretić.

„I kako to obično biva, novci za pripremu dokumentacije su potrošeni, a dozvole za Glavni projekt nema. Nakon toliko potrošenog novca i dalje se ne zna tko će biti investitor kao niti hoće li se taj projekt ikada realizirati. Kao kandidat za župana neću trošiti proračunski novac građana bez gotove financijske konstrukcije konkretnih projekata. Novac građana mora se trošiti samo i jedino u konkretne, realne i održive projekte. Ne trebaju nam kule u zraku nego projekti od kojeg ćemo svi imati koristi“, ističe Netretić.

Burin kandidat za gradonačelnika i vijećnik županijske skupštine Hrvoje Burić ističe kako je u toj županijskoj skupštini on jedini od svih prisutnih županijskih vijećnika glasao protiv odluke o dokapitalizaciji tvrtke Žičara Učka d.o.o.. „Osobno nisam protiv tog projekta, jer smatram kako bi on bio koristan i zanimljiv, i njime bi se proširila turistička ponuda na Opatijskoj rivijeri. No ono protiv čega jesam je trošenje novca u pripremu projekta koji nema izglednog investitora“, dodao je Burić.

Jedan od gurua koji stoji iza nezavisnog kandidata za gradonačelnika ujedno je i prokurist tvrtke žičara Učka d.o.o., ističu u Buri. „I dok je njegov interes u tom projektu jasan mislim kako ne bi bilo zgodno da se takav model ponašanja prenese u gradsko vijeće grada Rijeke. Ozbiljni poslovni ljudi projekt započinju kada je riješena najvažnija stvar, a to je kada je osiguran novac za financiranje projekta. Platili smo skupu cijenu takvog promišljanja i potrošili stotine milijuna kuna u gradu Rijeci na projektnu dokumentaciju nikada realiziranih projekata. Svim svojim konkurentima koji pretendiraju na mjesto gradonačelnika poručujem kako mi tako nećemo raditi“, naglašava Burić.

MarketingMariner keramika

Dodao je kako svi jako dobro znaju da je Bura vjetar koji je jak, suh i hladan. Donosi jako dobru vidljivost i za njime dolazi lijepo vrijeme. „Upravo zato kao što nam i ime kaže nećemo, kao ni do sada, davati blagoslov projektima kojima je cilj lov u mutnom i prelijevanje našeg, javnog novca u tuđe, privatne džepove“, zaključio je Burić.

Izvor: Fiuman.hr

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top