MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja
Ćakule

Brendiranje Opatije kao destinacije za mlade 4

par valentina

Donosimo Vam novi nastavak završnog rada “Brendiranje grada Opatije kao destinacije za mlade”

Brendirati se može sve. Na odgovor kako lokaciju pretvoriti u turističku destinaciju, odgovor je brendiranjem. Za taj je proces važno znati prvenstveno sve prednosti i mane destinacije, sadašnji tip turizma koji se provodi (ako postoji), kakav tip turizma želimo imati tj. kakve goste se želi privući u budućnosti što rezultira i odgovorom na pitanje: na kakvo tržište se destinacija plasira?

„Kako bi se postiglo stvarno uspješno brendiranje turističke destinacije, brend mora postati živ za sve posjetitelje i turiste koji dolaze na destinaciju. Bez obzira što neko mjesto, otok ili grad ima moderne hotele, kongresne kapacitete, jedinstvenu kulturnu baštinu, prirodne atrakcije, zabavne sadržaje ili neke druge oblike turističkih sadržaja kojima nastoje privući pozornost i povećati vlastitu vrijednost, budući uspjeh privlačnosti za turiste ovisi o njihovoj mogućnosti kreiranja jedinstvenog identiteta i diferencijacije u odnosu na konkurenciju.“

Na zasićenom tržištu turističkih ponuda, potrošačima treba ponuditi jak razlog zbog kojeg bi posjetili upravo tu destinaciju, a kada ju jednom posjete da se na nju i vraćaju. Bitno je da turisti odluku donose na temelju osjećaja i stanja svijesti, a ne na temelju cijene. Bez obzira na popularnost destinacije iznimno je bitno kako će ju gosti doživjeti.

Brendirana destinacija u Hrvatskoj sigurno je Zrće na otoku Pagu. Ona ima konkretnu publiku, zna se točno koja vrsta turista dolazi tamo te kakva će ih usluga, aktivnosti i sadržaji dočekati. Ta plaža nije prepuštena sama sebi i filozofiji da je turistima u današnje vrijeme dovoljno sunce i more kako bi se zabavili. Zrće se isprofiliralo kao destinacija za zabavu mladih i zato je teško zamisliti da bi se na njoj odvijao i lječilišni ili obiteljski turizam.

MarketingCreative Weddings - videosnimanje i fotografiranje vjenčanja

U tom se aspektu Opatija još nije pronašla jer ne postoji niti jedan aspekt koji kategorizira vrstu gosti koju ona privlači. S toga u Opatiji ima starijih ljudi koji dolaze zbog šetnica, onih koji dolaze zbog wellnessa, onih koji dolaze s obiteljima ali i mladih ljudi koji su željni konkretnih sadržaja. Svaka kategorija turista zahtjeva određene sadržaje.

Brendiranje svake destinacije različito. Ne postoji formula za brendiranje destinacije. Bitno je da se taj proces shvati kao kreiranje turističkog proizvoda kojeg treba održavati i u koji treba ulagati.

55555
MarketingMNK Gorovo

Zadnje novosti

To Top