MarketingMariner keramika
Opatija

Restaurant Navis kreće u lov na Michelinovu zvjezdicu

navis

Kako penosi portal Kult plave kamenice, restaurant Navis ulazi u važnu tranzicijsku fazu, od Michelinove preporuke prema kandidaturi za zvjezdicu.

Restoran opatijskog hotela Navis u zadnjih je osam godina rastao polako, postupno ali vrlo sigurno, s jasno zacrtanim ambicijama. Navisov step by step uspon obilježen je s tri bitna događaja.

Prvo, uspon je počeo kad je kuhinju preuzeo još uvijek mladi chef Tino Sinožić, koji je doslovno odrastao u hotelima i restoranima obitelji Kapetanović.

Drugo i treće, Navis je svoj uspon na kvarnerskoj i nacionalnoj restoranskoj hijerarhiji formalno potvrdio ulaskom u JRE i dobivanjem Michelinove preporuke. Sljedeći je prirodni korak ulazak u natjecanje za Michelinovu zvjezdicu.

navis-2020-kamenice1

Da bi postao kandidat za zvjezdicu, Navis mora poboljšati određene procedure u formiranju menija i u servisu. Nadalje, potrebno je okrenuti se kompleksnijoj kuhinji sa snažnijim autorskim naglaskom: Michelinova zvjezdica traži prepoznatljivost stila.

MarketingMariner keramika

Navis, međutim, ima pretpostavke za ulazak u krug kandidata za zvjezdicu: Navis koristi prvorazredne lokalne i sezonske sastojke, ima vrlo talentiranog chefa kojem je potrebno stažiranje u nekom velikom europskom, po mogućnosti mediteranskom restoranu, i ima vlasnika koji je uvjereni gurman i vrlo dobro razumije kako funkcioniraju Michelinovi restorani, jer je sam pojeo stotinjak zvjezdica.

Bit će zanimljivo pratiti tranzicijsku Navisovu fazu, od vrlo dobrog konvencionalnog restorana s pojedinim elementima fine dininga, do restorana koji se natječe za Michelinovu zvjezdicu.

Sinoć smo u Navisu večerali dok nije bilo glavnog chefa. Hrana koju je pripremao sous chef Antoni Močibob bila je veoma dobra, a tartar od posve svježih škampa s mandarinama ispao je izvrsno. Kad kuhinja perfektno funkcionira bez glavnog chefa, to govori u visokoj profesionalnosti restorana.

55555
Marketing

Zadnje novosti

To Top